۰
رئیس تعزیرات حکومتی خاش:

بازهم بار کج به مقصد نرسید/ جلوگیری از قاچاق 25 هزار لیتر نفت سفيد در خاش

رئیس تعزیرات حکومتی خاش از كشف و ضبط 25 هزار ليتر نفت سفيد از يك دستگاه كاميون نفتكش در اين شهرستان خبر داد.
بازهم بار کج به مقصد نرسید/ جلوگیری از قاچاق 25 هزار لیتر نفت سفيد در خاش
علي كيخا در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاش پس از كسب خبري مبني بر تخليه سوخت مشكوك و غيرمجاز يك دستگاه كاميون نفتكش  اين موضوع در دستور كار قرار گرفت.
 
وي با بيان اينكه ماموران به محل مذكور اعزام و مشخص شد خودرو فاقد هرگونه مجوز قانوني است، تصريح كرد: پس از توقف بازرسی های انجام شده 25 هزار ليتر نفت سفيد قاچاق کشف و ضبط شد.
 
كيخا گفت: راننده خودرو دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد و رسیدگی به پرونده در شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی آغاز شد.
 

 
وي خاطرنشان کرد: از مهرماه سال 94 تاكنون بيش از 160 فقره پرونده در حوزه‌های مختلف تخلفاتی به تعزیرات حکومتی خاش وارد شد که همین تعداد پرونده نیز مورد رسیدگی قرار گرفته منجر به محکومیت بيش از 14 میلیارد ریالی متخلفان شده است.
 
رئیس تعزیرات حکومتی خاش اظهار كرد: بیشترین میزان تخلفات صورت گرفته به ترتیب مربوط به کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان بوده، بیشترین ورودی پرونده‌های قاچاق در خصوص قاچاق سوخت بوده و بیشترین آمار تخلفات صنفی نیز عدم درج قیمت بوده است.
 
گفتني است؛ طبق آیین نامه اجرایی 55 و 56 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کالای قاچاق باید معدوم شود.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب: 434838
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *