۰
سردار حسین رحیمی:

سارق مسلح و حرفه‌ای که در خراسان تحت تعقیب بود در زاهدان دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سارق مسلح و حرفه ای که به دلیل سرقت مسلحانه 70 میلیارد ریالی تحت تعقیب مراجع قضایی استان خراسان رضوی بود، در زاهدان دستگیر شد.
سارق مسلح و حرفه‌ای که در خراسان تحت تعقیب بود در زاهدان دستگیر شد
به گزارش سرویس سیستان و بلوچستانتفتان ما،سردار حسین رحیمی  در زاهدان اظهار کرد: سارق مسلح و حرفه‌ای که به دلیل سرقت مسلحانه 70 میلیارد ریالی تحت تعقیب مراجع قضایی استان خراسان رضوی بود قبل از خروج از کشور،توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان در زاهدان دستگیر شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در پی دریافت نیابت قضایی از استان خراسان رضوی مبنی بر دستگیری فردی که به دلیل سرقت مسلحانه مبلغ 70 میلیارد ریال تحت تعقیب مراجع قضایی قرار دارد، دستگیری او در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان قرار گرفت.
این مسؤول ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، چند تیم تخصصی از ماموران پایش‌های تخصصی خود را آغاز کرده و دریافتند که این متهم قصد فرار به یکی از کشورهای همسایه را دارد که با پیدا شدن این سرنخ، تحقیقات پلیس وارد مرحله جدیدی شد.
وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان برای شناسایی محل اختفای این سارق، بیان کرد: پس از چند هفته اقدامات تخصصی، شب گذشته ماموران این متهم را در حالیکه قصد فرار به یکی از کشورهای همسایه را داشت، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.
انتهای پیام/
 
شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 434536
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *