۰
بخشدار مرکزی خاش در مراسم تجليل از خبرنگاران:

حفظ شأن و حرمت خبرنگاران باید در دستور کار مدیران باشد

بخشدار مرکزی شهرستان خاش گفت: حفظ شان و جایگاه خبرنگاران بعنوان قشری دلسوز و خیرخواه جامعه باید مورد توجه و در دستور کار مدیران ادارات و نهادها باشد.
حفظ شأن و حرمت خبرنگاران باید در دستور کار مدیران باشد
به گزارش تفتان ما، مجتبی شجاعی در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان خاش، اظهار کرد: ارزش کار خبرنگاران بسیار بالا بوده که لازم است همه مردم و مسئولان به اهمیت کار و خدمت خبرنگاران پی ببرند.
 
وی افزود: خبرنگاران پر تلاش و سخت کوش همواره در خط مقدم جنگ نرم دشمنان قرار دارند و با بصيرت و آگاهي خود تمامي ترفندها و توطئه هاي دشمنان را خنثي ميكنند.
 
شجاعی اذعان كرد: باید زمینه ای فراهم شود که خبرنگاران از هر جهت تامین و بدون دغدغه بتوانند به جامعه خدمت کنند.
 

 
* مسئولان به خبرنگاران شعار ندهند؛ عمل كنند
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش نیز در این آیین با بيان اينكه خبرنگاري شغل و حرفه نيست بلكه عشق و علاقه است، اظهار كرد: مسئولان بايد پيگير مشكلات و موانع قشر زحمت كش و سخت كوش خبرنگار باشند و فقط شعار ندهند بايد در عمل به اثبات برسانند.
 
عبدالغفور قلندرزهی با بيان اينكه رسالت خبرنگاري بسيار سخت و پرمخاطره است، بيان كرد: خبرنگاران بايد در اخبار خود دقت كنند تا خداي نكرده آبرو و حرمت يك بنده را نريزند چرا كه آبروی مردم از حرمت کعبه بالاتر است.
 

 
گفتني است، در اين نشست مدير مسئول تفتان ما و ساير خبرنگاران رسانه ها به بيان مشكلات و مطالبات خود پرداختند و خواستار حمايت مسئولان از قشر خبرنگار شدند.
 
در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران تجلیل شد.

انتهاي پيام/
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب: 434361
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *