۰
با ارسال بيانيه؛

تقدير و تشكر سران طوايف، معتمدان و اقشار مختلف مردم سيستان و بلوچستان از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) در پي آزادي علي سرگزي از چنگال آدم ربايان

سران طوايف، معتمدان و اقشار مختلف مردم سيستان و بلوچستان با ارسال بيانيه هاي مختلف در پي آزادي علي سرگزي از چنگال آدم ربايان از اقدام تحسين برانگيز سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه هاي امنيتي تقدير و تشكر كردند.
تقدير و تشكر سران طوايف، معتمدان و اقشار مختلف مردم سيستان و بلوچستان از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) در پي آزادي علي سرگزي از چنگال آدم ربايان
به گزارش تفتان ما، سران طوايف و معتمدان و اقشار مختلف مردم سيستان و بلوچستان ضمن قدرداني از زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) به دليل آزادي علي سرگزي كودك 6 ساله از چنگال آدم ربايان، خواستار دستگيري عوامل اين گروگان گيري شدند.
 
اين اقشار مختلف مردم با ارسال بيانيه هاي جداگانه به پايگاه خبري تحليلي تفتان ما از طريق نمابر، از اين اقدام تحسين برانگيز سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه هاي امنيتي تقدير و تشكر كردند.
 
در متن بيانيه طایفه کرمزهی آمده است:
اطلاع یافتیم علی سرگزی فرزند 6 ساله کارمند محترم کمیته امداد شهرستان خاش که اسفند ماه سال گذشته توسط اشرار و گروه های تروریستی ربوده شده بود با تلاش سربازان گمنام امام زمان ( ع) پس ازپنج ماه آزاد شد.
 
اين بيانيه مي افزايد: طایفه کرمزهی آزادی این عزیز را به خانواده ایشان، مردم شهرستان خاش و استان از صمیم قلب تبریک گفته و از نیروهای محترم اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی که مسبب آزادی ایشان شدند و در خنثی کردن توطئه ها و دسیسه های دشمنان، برای جلوگیری از خدشه وارد کردن به امنیت، تلاش شبانه روزی دارند کمال تشکر و آرزوی توفیق داریم.
 
در پايان اين بيانيه آمده است: امیدواریم تروریست هایی که مرتکب چنین جنایت هایی می شوند در چنگال قانون گرفتار شده و مجازات شوند.
 
همچنين در متن بيانيه طایفه میر، کرد و سهرابزهی آمده است:
امنیتی که امروزشاهد ان هستیم از فداکاریهای سربازان وطن است. بدینوسیله ازاقدام شجاعانه سربازان گمنام امام زمان وپلیس اگاهی وکلیه غیورمردان عزیز که خواب را براشرار ومعاند نظام حرام کردند وامنیت را به جامعه اهدانمودند تقدیر وتشکرمی گردد.وهمچنین به خانواده علی سرگزی عزیز تبریک عرض می نماید .امیدواریم که همیشه شنونده وبیننده خبرهای خوش برای هموطنانمان باشیم.
 
* قدرداني نماينده مردم شهرستان خاش از سربازان گمنام امام زمان(عج)
علي كرد نماینده مردم شریف خاش و میرجاوه و بخش های کورین و نصرت آباد نيز در بيانيه اي از اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) قدرداني كرد و گفت: خبرآزاد شدن کودک خردسال بی گناه سرگزی که توسط پیگیری مجدانه سربازان گمنام صورت گرفت و موجب خوشحالی و خرسندی مردم فهیم، شریف و بزرگوار استان گردید و بار دیگر اقتدار سربازان همیشه بیدار اسلام به کوری چشم دشمنان به اثبات رسید. بنده ضمن تقدیر و تشکر این عملیات مقتدرانه موفقیت امیز را خدمت مردم استان تبریک می گوییم.  
 
* تقدير و تشكر شوراي شهر خاش از نیروهای وزارت اطلاعات
همچنين اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش از اقدامات و تلاشهای مجاهدانه سربازان گمنام امام زمان عج برای تامین امنیت و  کمک به آرامش خانوارها قدردانی کردند.
 
يارمحمد شهنواز رئیس شورای اسلامی شهر خاش از نقش نیروهای وزارت اطلاعات در جهت آزادسازی کودک پنج ساله به گروگان گرفته شده قدردانی کرد و افزود: به همت و تلاش نیروهای خدمتگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد رشد و ارتقای شاخصهای خدمت در ابعاد مختلف هستیم.
 
نادر میربلوچزهی نائب رئیس شورای اسلامی شهر خاش هم اظهار کرد: اقدامات و تلاشهای نیروهای سخت کوش و خدوم در مجموعه شورای تامین و سربازان گمنام ستودنی و ارزشمند است لذا بر خود لازم می دانیم از تلاشهای این عزیزان در امر تامین امنیت و بویژه کمک به آزادی کودک پنج ساله و شاد کردن دل این خانواده تجلیل نمائیم.
 
گفتني است؛ ساير طوايف و معتمدان شهرستان خاش نيز در پي اين اقدام در بيانيه مشترك از اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) قدرداني كردند.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، علی سرگزی کودک 6 ساله خاشی که اواسط اسفند پارسال از مسیر مهد کودک توسط چند فرد ناشناس ربوده شده بود پس از 5 ماه اسارت چهار شب قبل با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری مردم از چنگال اشرار و معاندان نظام آزاد شد.
انتهاي پيام/
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 434352
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *