۰
اختصاصی/ فرماندار دالاهو و مدیرکل شیلات کرمانشاه به‌شدت آسیب دیدند

فلاحت‌پیشه: گرفتار کمین تروریستی شدیم/ احتمال سازماندهی حمله از بیرون از مرزها/ نیروهای امنیتی عاملان را شناسایی کنند

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس ضمن تشریح جزئیات سوءقصد به وی و مدیران کرمانشاه گفت: پس از برگزاری نشست شورای اداری دالاهو عازم منطقه ریجاب بودیم که در کمین تروریستی گرفتار شدیم و دو تن از دوستان ما در این حمله تروریستی شهید شدند.
فلاحت‌پیشه: گرفتار کمین تروریستی شدیم/ احتمال سازماندهی حمله از بیرون از مرزها/ نیروهای امنیتی عاملان را شناسایی کنند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسلام‌آباد غرب، ضمن تشریح جزئیات سوءقصد به وی و مدیران کرمانشاه اظهار داشت: این حوادث هرگز در گذشته رخ نداده و احتمال دارد که از بیرون مرزها سازماندهی شده باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: پس از برگزاری نشست شورای اداری دالاهو عازم منطقه ریجاب بودیم که در کمین تروریستی گرفتار شدیم و دو تن از دوستان ما نیز شهید شدند؛ همچنین راننده فرماندار و رئیس دامپزشکی منطقه در این حمله تروریستی جان باخته و فرماندار دالاهو و مدیرکل شیلات استان کرمانشاه به‌شدت آسیب دیدند.
فلاحت‌پیشه با تاکید براین مطلب که هرگز مسلح به منطقه نمی‌رویم و چنین مواردی نیز هرگز در این منطقه نداشتیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم نیروهای امنیتی بسیار سریع عاملان این حمله تروریستی را شناسایی کنند.
 



سوء قصد به فلاحت پیشه
 
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 433957
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *