۰

سال آینده عملیات لایروبی فاز یک طرح توسعه بندر شهید بهشتی به پایان می‌رسد

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: تا آخر خرداد ماه سال 95 کل عملیات لایروبی فاز یک طرح توسعه بندر شهید بهشتی به پایان می‌رسد.
سال آینده عملیات لایروبی فاز یک طرح توسعه بندر شهید بهشتی به پایان می‌رسد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، ظهر امروز مدیران کل مهندسی عمران و تأمین و نگهداری و تجهیزات از پروژه‌های عمرانی و طرح و توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، ترمینال کانتینری به مساحت 4 هکتار متر مربع در بندر شهید کلانتری سپس از ساختمان اداری در فضایی به مساحت 9000 هزار متر مربع شامل ساختمان گمرک، مهمانسرا، مسجد و ساختمان عملیات بازدید کردند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: با 4 کیلومتر لوله‌گذاری لایروب در حوضچه روزانه 35 هزار متر مربع عملیات لایروبی طرح توسعه انجام می‌شود.
سیاوش رضوانی افزود: برای آماده‌سازی ترمینال کانتینری 32 میلیون بلوک نیاز داریم که خوشبختانه تا قبل از اتمام آماده‌سازی ترمینال کانتینری در چند ماه آینده ما یک میلیون بلوک تولید شده آماده داریم.
رضوانی تصریح کرد: تا آخر خرداد ماه سال 95 کل عملیات لایروبی فاز یک طرح توسعه بندر شهید بهشتی به پایان می‌رسد.
وی گفت: با اضافه کردن 5 دستگاه ماشین‌آلات از قبیل غلطک، شمع کوب و دستگاه حفاری و جرثقیل دروازه‌ای توانستیم راندمان کار را ارتقاء دهیم و در صدد هستیم با اضافه کردن چند دستگاه جرثقیل دیگر راندمان کار را از یک هکتار در ماه به چهار هکتار در ماه افزایش دهیم.
مجری پروژه طرح توسعه بندر شهید بهشتی گفت: میزان یک میلیون و 800 هزار متر مربع دیگر لایروبی برای فاز اول باقی است و این میزان تا خرداد ماه سال 95 به اتمام می‌رسد.
امیرحسین اسماعیلی بیان کرد: ما با سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی طرح توانستیم از 45 هکتار محوطه کانتینری فاز یک طرح توسعه 32 هکتار آن را انجام بدهیم و امیدواریم تا دو ماه آینده به اتمام برسد.
وی گفت: در حال حاضر تیم عملیاتی ما مشغول به ایجاد 48 منهول برای انتقال برق و 250 عدد شمع برای کانتینریارد هستند.

انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 425915
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *