۰
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي:

حل مشكلات اقتصادي و فرهنگي مهمترین تاكيد مقام معظم رهبري در ديدار با نمايندگان بود/ بیانات رهبر معظم انقلاب نقشه راه مجلس دهم بود/ نمايندگان از هر جناح، مذهب و قومي بايد براي سربلندي ايران بزرگ تلاش كنند

نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي گفت: حل مشكلات اقتصادي و فرهنگي مهم‌ترین تاكيد مقام معظم رهبري در ديدار با نمايندگان بود و بايد مجلس دهم اين دو موضوع مهم و حياتي را سرلوحه كار خود قرار دهد.
حل مشكلات اقتصادي و فرهنگي مهمترین تاكيد مقام معظم رهبري در ديدار با نمايندگان بود/ بیانات رهبر معظم انقلاب نقشه راه مجلس دهم بود/ نمايندگان از هر جناح، مذهب و قومي بايد براي سربلندي ايران بزرگ تلاش كنند
علي كرد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه از زيارت نزديك رهبر انقلاب بسيار خوشحال شدم، اظهار كرد: تمام نمايندگان بايد بيانات و رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب را سرلوحه و سرمشث كار خود در مجلس قرار دهند و همواره به فكر رفع مشكلات و مطالبات كشور باشند.
 
وي با بيان اينكه رهبر انقلاب فرمودند: "انقلابي باشيد انقلابي عمل كنيد شما منتخبين  و نمايندگان مردم در قانون گذاري مو ضع گيري بنمايد"، گفت: مجلس دهم بايد از دستاوردهاي انقلاب شكوهمند ايران اسلامي حفظ و صيانت كند و مجلس باید دژ مستحکم صیانت از دستاوردهای انقلاب و در خدمت مردم و آرمان های امام، رهبری و شهیدان باشد.
 
كرد با اشاره به دو موضوع راهبردي اقتصادي و فرهنگي مورد تاكيد رهبر انقلاب، افزود:  اولویت قرار گرفتن مسایل مهم اقتصادی و ورود قاطعانه مجلس دهم جهت ریل گذاری دوره پنج ساله مهمترین نکته ای بود که رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان تاکید کردند.
 
وي اذعان كرد: از زيارت و ديدار ولي فقيه و  ولي امر مسلمين جهان بسيار خوشحال شدم و احساس كرديم كه نمايندگان مجلس بايد ابتدا بر خويشتن نظارت كنند و پاكيزگي و طهارت خويش را نيز حفظ كنند كه اين مسئله نيز مورد تاكيد فرمايشات مقام معظم رهبري بود.
 
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه انسجام و اتحاد ميان مجلس و دولت يكي از مهمترين دغدغه هاي رهبر انقلاب بود، خاطرنشان كرد: بايد تمام دستگاه هاي اجرايي با يكديگر متحد شوند تا بتوانند دو مسئله اقتصاد و فرهنگ كه از مسائل مهم كشور و دغدغه هاي اساسي مردم است، را رفع كنند.
 
وي با بيان اينكه مجلس دهم نقش بسزایی در تعیین جایگاه اقتصادی ایران خواهد داشت، تصريح كرد: دیدار صمیمانه نمایندگان مجلس با رهبر فرزانه انقلاب یکی از بهترین هدیه های معنوی بود که در آغاز به کار مجلس دهم به نمایندگان مجلس داده شد.
 
كرد با اشاره به اينكه رهبر انقلاب فرمودند:  "باید جلو قاچاق را گرفت"، گفت: بنده معتقدم كه موضوع و مسئله مورد اشاره رهبرانقلاب كولبرها كه براي امرار معاش به اين طريق قاچاق ميكنند نيست بلكه منظور ولي امر مسلمين جهان كافرادي است كه به صورت ترانزيتي و بزرگ قاچاق مي كنند و به اقتصاد ايران اسلامي ضربه و آسيب وارد مي كنند.
 
وي بيان كرد: رهبر يك عالم رباني است و تفكر خارق العاده اي دارد و خدا با اوست و در تصميم گيري هاي و سياست هاي داخلي و خارجي كشور امدادهاي غيبي خداوند او را كمك ميكند.
 
وي ادامه داد: مجلس دهم سخنان گوهربار حضرت آيت الله خامنه ابي را بعنوان آويزه گوش خويش و چراغ راهنما براي قانونگذاري درست و نظارت بر اجراي قوانين سرمشق و الگو قرار مي دهد و هنگامي كه رهبر فرزانه اي با چنين ديدگاه بلند و وسعت ديد عالي دارند، بايد مجلس با وحدت، اخوت، همدلي، همفكري و همسويي براي زدودن محروميت كشور تلاش كند و در پساتحريم بايد خط سيري را كه رهبري تعيين ميكند مجلس دنبال كند.
 
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي اذعان كرد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: داخل كشور يكسري گسل هايي را داريم مثل گسل مذهبي، جناحي و قومي و بايد اين گسل ها با يكديگر ادغام و متحد باشند كه دشمن سعي مي كند كه اين گسل ها را فعال كند و بتواند در  دولت، مجلس و مردم تشنج ايجاد كند.
 
وي ادامه داد: نمايندگان مردم از هر جناح، مذهب و قومي هستند بايد براي سربلندي ايران بزرگ و سرافراز تلاش كنند و آرامش و وحدت را در سراسر مملكت به وجود آورند.
 
كرد گفت: آرزو و انتظار همه دلسوختگان ملت بر اين است كه مجلس قدم هاي ثابت و با اقتداري را در برآورده شدن مطالبات و خواسته هاي مردم بردارد و براي تماميت ارضي كشور و حفظ و حراست از مرزهاي كشور و صيانت از آرمانهاي حضرت امام راحل و دستاوردهاي انقلاب حركت كند.
 
وي عنوان كرد: رهبر معظم انقلاب به نمايندگان دهمين دوره مجلس تاكيد كردند كه جهت گيري هاي مجلس بايد در مسائل ملي و كلان كشوري باشد و از مجلس نهم نيز تقدير كردند و فرمودند: نمایندگان در نطق هایشان باید صدای نظام باشند.
 
كرد در خصوص رويكرد مجلس دهم، تصريح كرد: نظارت بيش از پيش مجلس بايد سرلوحه كار قرار بگيرد تا تمامي نهاد ها و دستگاه هاي اجرايي در اجراي درست قوانين كاركرد مناسبي داشته باشند.
 
وي با بيان اينكه اقدام عملياتي براي رفع معضل بزرگ بيكاري مهمترين اولويت مجلس دهم است، اظهار كرد: مهمترین رویکرد مجلس دهم تدوین و تصویب قوانین جدید برای حل مشکل اشتغالزايي و بيكاري جوانان و همچنين تقویت نظارت با هدف اجرای قوانین بر زمین مانده است.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 433062
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *