۰

رابطه برجام و لوایح دوقلو دولت اصلاحات!

جناب روحانی می گوید: برجام را خدا آورد و «فرصتی که برجام برای ما به وجود آورده، دائمی و ابدی نیست.» و لذا مردم باید قدر برجام و آورنده آن را بدانند!
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، وبلاگ وزنه سیاسی نوشت؛ علت اصلی موضع گیری رهبر معظم انقلاب در مقابل برجامهای مطرح شده از سوی رئیس جمهورمان، چیست؟ مگر در پشته پرده برجامها طراحی شده از سوی جریان زر و زور و تزویر، توطئه ای علیه تفکر اسلام ناب محمدی(ص) نهفته است؟!
 
آقای علی اکبر صالحی می گوید: رئیس جمهور نسبت به برجام بسیار حساس هستند، یعنی انتقاد از برجام ممنوع است! زیرا جناب روحانی می گوید: برجام  را خدا آورد و می گوید: «فرصتی که برجام برای ما به وجود آورده، دائمی و ابدی نیست.» و لذا مردم باید قدر برجام و آورنده آن را بدانند!

 
اما چرا برجامهای چهارگانه از سوی رئیس جمهور مطرح شد؟ و چرا جان کری وزیر خارجه آمریکا اصرار بر مذاکره در خصوص توان موشکی ایران را دارد؟ آیا مذاکره کنندگان هسته ای و رئیس جمهورمان در تماس تلفنی با اوباما توافقی در این رابطه داشته اند؟ برای پاسخ به این سئوال لازم است به چند سال قبل برگردیم و متن لوایح دوقلو ارائه شده توسط دولت اصلاحات به مجلس ششم را مورد مطالعه دهیم تا رمز و راز توطئه دولت اعتدال از طرح برجامهای متعدد مشخص گردد!

 
لوایح دو قلو دولت اصلاحات دو هدف اساسی را دنبال می کرد1-تغییر قانون انتخابات شامل؛ حذف نظارت استصوابی شورای نگهبان و حذف اعتقاد و التزام کاندیداهای مجلس به اسلام و ولایت‌فقیه بود2-لایحه تبیین حدود وظایف و اختیارات رئیس جمهور مبنی بر نظارت بر انتخابات مجلس و دخالت و اشراف بر محاکم قضایی و رأی دادگاه ها بود. اصلاح طلبان مجلس ششم تهدید کردند که در صورت عدم تصویب این لوایح توسط شورای نگهبان از حاکمیت خارج و لوایح را خط قرمز خود اعلام می کردند.

 
با توجه به طرح لوایح دوقلو، و حساسیت رئیس جمهور نسبت به برجام و آن را فتح الفتوح دانستن، به نظر می رسد که این امر بر جناب روحانی مشتبه شده که وقتی در مذاکرات هسته ای با 6 قدرت بزرگ دنیا(5+1) بازی برد-برد داشته! و 3 گل به حریف زده و 2 گل خورده! و با اجراء زود هنگام برجام؛ تحریمها را لغو کرده! حقوق ملت ایران را از حلقوم شیطان بزرگ بیرون کشیده!و اقتصاد کشور شکوفا شده!و مشکل بیکاری را حل نموده! و جناب روحانی ابرقدرت جهان شده! پس در این صورت می تواند برجامهای 2 و 3 و 4 را با قدرتهای داخل کشور به مذاکره بنشیند و لوایح دوقلوئی که دولت اصلاحات و مجلس ششم در تصویب آن توسط شورای نگهبان ناکام بودند، با طرح برجامهای مختلف و چانه زنی با رهبری بدست آورند و لذا به نظر می رسد، یکی از برجامهای جناب روحانی، محدود کردن توان موشکی کشور بود، که هاشمی رفسنجانی در توئیت خود از آن رونمایی کرد و نوشت: «دنیای فردا دنیای گفتمان هاست نه موشکها!!» و اگر جناب روحانی مدتی قبل گفت؛ که نظارت بر انتخابات بر عهده دولت است نه شورای نگهبان! از درون لوایح دوقلوی دولت اصلاحات به ایشان رسیده تا جریان زر و زور و تزویر به اهداف نامشروع خود دست پیدا کند!!!
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 432427
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *