۰

افتتاح 75 پروژه بسیج سازندگی در سیستان و بلوچستان

75 پروژه بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان در عرصه اقتصاد مقاومتی با حضور سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور افتتاح شد.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، سردار محمد مارانی در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج سازندگی و تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی و خادمین جهادی نوروزی 95  اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افتخار این را دارد که به عنوان یار و یاور نظام در همه زمینه‌های امنیتی، دفاعی، اقتصادی و فرهنگی کمک کننده باشد.
وی افزود: در سال 94 قرارگاه قدس جنوب شرق و سپاه سلمان در کنار هم قریب به 3 هزار پروژه در سطح استان را افتتاح کردند که بخشی از این خدمات را سپاه سلمان و رده‌های شهرستانی و بخشی را مهندسی قرارگاه قدس و یگان‌های زیرمجموعه انجام دادند.
مارانی از افتتاح 75 پروژه بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: فردا قرارگاه قدس جنوب شرق کشور 180 پروژه مردم یاری را افتتاح خواهد کرد.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور تصریح کرد: ساخت خانه عالم، مسجد، سرویس بهداشتی و مدرسه بخشی از عرصه‌های این پروژه هاست که این اقدامات کمک بزرگی به دولت و نظام است.
وی تصریح کرد: ما امیدوار هستیم با یاری خداوند و همکاری مسئولان استانی در بحث مردم یاری و اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.
مارانی بر همکاری مسئولان در سیستم‌های حمایتی تاکید کرد و افزود: در حال حاضر مشکلات آب در بحث کشاورزی را داریم و جلساتی نیز پیرامون حل مشکلات با ارگان‌های اجرایی انجام شده است.
وی از پشتیبانی قرارگاه قرب کوثر خبر داد و بیان داشت: این قرارگاه اعتبارات خوبی را به پروژه‌های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی اختصاص دادند که اگر نتوانیم این اعتبارات را جذب کنیم به استانهای دیگر واگذار خواهد شد.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه اعضای بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان 75 پروژه اقتصاد مقاومتی را به صورت ویدیو کنفرانس در سطح شهرستانهای سیستان و بلوچستان افتتاح کرد.
در پایان این مراسم از فعالان عرصه جهادی تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 432367
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *