۰

هلاکت 3 نفر از عوامل شهادت ماموران نیروی انتظامی در خاش/ 2 نفر دستگیر شدند

فرماندار خاش از هلاکت سه نفر و دستگیری دو نفر دیگر از عوامل شهادت ماموران نیروی انتظامی در خاش خبر داد.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمداکبر چاکرزهی در زاهدان از هلاکت عوامل شهادت سه نفر از ماموران نیروی انتظامی در خاش خبر داد.
وی افزود: سه نفر از اشرار در درگیری شب گذشته به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر نیز امروز در عملیات پیچیده اطلاعاتی دستگیر شدند.
فرماندار خاش در تشریح جزئیات این حادثه و چگونگی دستگیری این عوامل گفت: تروریست‌ها دیشب ساعت هشت شب اقدام به حرکت تروریستی کرده و با آتش‌ گشودن به سمت یگان تکاوری نیروی انتظامی در محل ایست بازرسی اطراف فلکه پسته، دو درجه‌دار نیروی انتظامی را در دم به شهادت می‌رسانند و یک سرباز وظیفه نیز به دنبال جراحات وارده در بیمارستان به شهادت می‎رسد.
چاکرزهی گفت: با تلاش ماموران گمنام امام زمان(عج) در یک عملیات اطلاعاتی پیچیده عوامل این حادثه در حالی که سه جنازه بر روی دستانشان بود، دستگیر شدند.
وی بیان کرد: خودرویی که شب گذشته این اشرار با آن اقدام به شهید کردن ماموران نیروی انتظامی کرده و متواری شدند نیز سرقتی بوده و هفته گذشته آن را به سرقت برده‌ بودند.
فرماندار خاش تاکید کرد: شب گذشته بعد از رخداد این حادثه، جلسه شورای تامین شهرستان خاش برگزار و تمامی راه‌ها و نقاطی که ممکن بود این اشرار از طریق آنها متواری شوند، تحت کنترل کامل نیروهای امنیتی و اطلاعاتی قرار گرفت.
چاکرزهی گفت: سرانجام امروز در یک عملیات پیچیده ماموران اطلاعاتی و انتظامی موفق به دستگیری این اشرار شدند.
انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 431537
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *