۰

صادرات غیرنفتی بهترین راهکار برای خروج از اقتصاد نفتی

استاندار قزوین گفت: صادرات غیر نفتی بهترین راهکار برای خروج از اقتصاد نفتی است که بخش کشاورزی در این مسیر نقش موثری ایفا می‌کند.
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از سرویس اقتصادی شاخص، فریدون همتی دیروز در جمع تولید کنندگان بخش کشاورزی استان اظهار کرد: صادرات غیر نفتی بهترین راهکار برای خروج از اقتصاد نفتی است که بخش کشاورزی در این مسیر نقش موثری ایفا می‌کند.
استاندار قزوین با اشاره به ظرفیت های خوب قزوین در حوزه کشاورزی دارد تصریح کرد: مسئولان دولتی موظفند مسیر و بستر تولید و سرمایه گذاری را هموار کنند تا کارها شتاب گیرد.
این مسئول با اشاره به اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید کارها روان و شفاف باشد، افزود: تشکل ها و اتحادیه های بخش خصوصی باید کارها را بر عهده بگیرند و در صورت برخورد با مانع به مسئولان منعکس کنند تا شرایط تسهیل شود.
همتی ادامه داد: افرادی که مانع فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی در استان شوند باید از سیستم خارج شوند تا کارها روان سازی شود.
وی تکمیل زنجیره های تولید، فرهنگ سازی، تبلیغات مناسب و افزایش مصرف داخلی را موثر در تقویت کارها برشمرد و عنوان کرد: برندسازی، بالا بردن کیفیت، تولید محصول مرغوب، بازاریابی در کشورهای هدف و حمایت از صادرکنندگان باید با جدیت دنبال شود و یکی از نیازها هم پایانه صادراتی در بخش کشاورزی است که باید پیگیری لازم برای ایجاد آن انجام شود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 431520
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *