۰

با دولت قلدر باید قلدر رفتار کرد

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به غارت پول های بلوکه شده ایران توسط آمریکا گفت: این کار یک قلدری از سمت حاکمیت یک دولت برای دولت دیگر است که از نشانه های ضعف سازمان های بین المللی است.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از ساجده، اعظم السادات افشین فر، رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این امر یکی از نشانه های ضعف سازمان های بین المللی است، که یک دولت سالیانه مبلغی را از کشورها بلوکه کند و علاوه بر سودهای کلانی که ازآن کشور بدست می آورد، با قوانین داخلی خود سعی در عدم برگرداندن پول های بلوکه شده دارد.
وی ادامه داد: آمریکا بدون اینکه بتواند اتهام شرکت داشتن ایران در حمله تروریستی قرارگاه نظامیان آمریکا در بیروت را ثابت کند، مردم ایران را مورد تحریم قرار می دهد.
افشین فر گفت: اگر آمریکا به این حد از انسانیت دست یافته است که از حقوق افراد دفاع می کند پس باید حمله تروریستی که به هواپیمای ایرانی در سال 67 که همه مسافران شهید شدند و دولت آمریکا تا به امروز بابت این امر ضد بشریت محاکمه نشده است، باید به تک تک خانواد ها برگردانده شود.
وی اضافه کرد: ضعف نهاد بین المللی و زورگویی آمریکا که شعار حقوق بشر سر می دهد و رفتارهایی که هیچ هماهنگی با حقوق بشر ندارد، این یک امر محکوم است که ثروت کشورها را در بانک خود بلوکه کرده و از این ثروت ها در کشور خود به نفع مردم خود استفاده کند.
افشین فر افزود: یکی از مهم ترین بخش برجام این بود که ایران بخشی از صنایع هسته ای را متوقف و محروم شود ولی در مقابل دولت آمریکا اموال بلوکه شده ایران را بازگرداند، درقبال قراری که در برجام حاکم است حق ندارد به پول ها دست بدهد، چرا که این طور که پیش می رود دیگر پولی به دست ملت ایران نمی رسد.
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد عنوان کرد: با دولت قلدر باید قلدر رفتار کرد صنایع هسته ای ما تهدیدی جدی برای آنها است، که مسئولین کشور ما می توانند با فشار از طریق اروپا ، آمریکا را وادرا کنند که دست از کارشان بردارند و از طریق صنایع هسته ای تهدید کنند که اگر پول ها برگردانده نشود فاز بازسازی هسته ای را آغاز می کنیم.
وی اظهار کرد: با این دولت ها و کسانی که خودشان را در جایگاه بالا می بینند باید برخورد محکم و قوی داشت و با کوتاه آمدن ما آنها هرروزه پیش می روند و از حدود قانونی خود خارج می شوند.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب: 431235
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *