۰

کاهش شتاب حذف یارانه ثروتمندان در سال آخر دولت یازدهم/نگرانی نیازمندان از واریز یارانه در سر ماه

یارانه باید به افراد نیازمند تعلق گیرد در این امر شکی نیست اما چرا در سال آخر دولت تدبیر و امید رنگ و بوی حذف دهک های پر درآمد کمتر می شود، به راستی مردم نیازمند تا کی باید نگران واریز نشدن یارانه خود در سر هرماه باشند.
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از ندای ساحل، پس از شروع حذف یارانه ثروتمندان در دولت یازدهم و مصیبت عظما خواندن شب پرداخت یارانه ها ، هنوز نمی توان گفت به هدف و مقصود رسیده ایم.
 
یارانه باید به افراد نیازمند تعلق گیرد در این امر شکی نیست اما چرا در سال آخر دولت تدبیر و امید رنگ و بوی حذف دهک های پر درآمد کمتر می شود، به راستی مردم نیازمند تا کی باید نگران واریز نشدن یارانه خود در سر هرماه باشند. تصمیم گیری جدی در این خصوص بسیار مهم است و حال پس از حذف یارانه چند میلیون نفر باید مبالغ آن صرف هزینه های مثل تولید و کمک به اقتصاد مقاومتی شود که چنین چیزی را تا کنون مشاهده نمی کنیم.
 
 
اینکه شروع پرداخت یارانه کار درستی بود یا نه نیز خود جای بحث دارد اما موضوعی که حال باید آن را مورد توجه قرار داد نحوه ادامه کار است به نوعی که مردم نیازمند متضرر نشوند، در این بین عده ای هم به فکر کار و کاسبی خود هستند و با ایجاد پیامک های تبلیغاتی مختلف خبر از افرادی که یارانه آنان حذف می شود می دهند و داغ دل مردم را تازه می کنند.
 
 
اقتصاد فرد محور در کنار توانمند سازی نیازمندان باید سرلوحه اقتصاددانان دولت باشد و  یکی از باید هایی که دولت موظف به انجام آن است توانمند سازی عملی دهک های نیازمند است که مقام معظم رهبری به درستی این موضوع را رصد کرده و شعار سال را بر همین مبنا به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام نهادند.
 
 
دولت یازدهم در اواخر دوره خود به گفته وزیر کار حذف یارانه پردرامد ها را آرام آرام انجام می دهد تا خدایی نکرده به برخی ها بر نخورد که چرا یارانه آنها حذف شده است.
 
درست یا غلط، قانون پرداخت یارانه تصویب و اجرا شد و مبلغی هر ماه باد به نیازمندان برای کمک به مخارجشان تعلق گیرد، مبلغی که بعد از چند سال شروع طرح آن هیچ تغیری نکرده است علی رغم اینکه تورم و مبلغ حقوق و دستمزد سال به سال افزایش پیدا کرده است.
 
تا کی باید منتظر پرداخت یارانه بود؟ آیا طرح حذف پرداخت یارانه به مردم وجود دارد؟ آیا بالاخره یارانه ثروتمندان حذف خواهد شد؟ این از سئوالاتی است که مردم در ذهنشان وجود دارد و با توجه به شرایط موجود فقط زمان می تواند جوابگوی این مطالب باشد.
 
انتهای پیام/
 
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 431169
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *