۰

سیستان و بلوچستان به سمت امنیت پایدار در حرکت است

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان امنیت این استان را خوب توصیف کرد و گفت: سیستان و بلوچستان به سمت امنیت پایدار در حرکت است.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، سردار حسین رحیمی امروز در حاشیه همایش وحدت و امنیت در زاهدان اظهار کرد: دشمنان نظام سال‌ها برای بر هم زدن وحدت مردم ایران تاکید کرده‌ و هرگز علاقه‎ای به اتحاد بین آنها نداشته و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از اتحاد مسلمانان به کار گرفته‌اند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: دشمنان نظام با استفاده از دست‌آویز قرار دادن اختلافات جزئی مذهبی تلاش دارند میان مردم شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند اما با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و وجود با بصیرت خود مردم، در نظام جمهوری اسلامی ایران نتوانسته‎اند این توطئه‎های خود را اجرایی کنند.
این مسئول ادامه داد: برگزاری این قبیل همایش‎ها و روشنگری‎ها خود بسیاری از برنامه‎‌ریزی‌های دشمنان را بر هم می‌زند.
سردار رحیمی گفت: این همایش که با حضور علما، روحانیون شیعه و سنی، سران طوایف، خانواده شهدا و جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان‌های خراسان جنوبی، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان برگزار شد کار بسیار بزرگی است و می‌تواند بسیاری از نقشه‎های دشمنان را خنثی کند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ایجاد و تقویت فضای همدلی و وفاق را لازمه کشور و به ویژه سیستان و بلوچستان عنوان کرد و گفت: بهترین راه مقابله با کسانی که با این نظام با وقاحت تمام مقابله می‎کنند، اتحاد مردم و مسئولان است.
این مسئول ادامه داد: ما برجام را پذیرفتیم و به تعهدات خود پایبند بودیم اما آمریکا یک بار دیگر چهره مکار خود را آشکار کرد، مقام معظم رهبری بارها و بارها تاکید کردند که آمریکا قابل اعتماد نیست و امروز به وضوح حیله و فریب آنها را در موضوع برجام مشاهده می‌کنیم.
وی شرایط امنیتی سیستان و بلوچستان را خوب توصیف کرد و افزود: انجام اقدامات نا امنی قطعا در کاهش سرمایه‌گذاری و از رونق افتادن فضای اشتغال در سیستان و بلوچستان جلوگیری می‌کند.
سردار رحیمی بیان کرد: مسئولان امنیتی و انتظامی سیستان و بلوچستان قطعا صف مردم را از صف مخلان امنیت جدا دانسته برای ریشه کن عوامل ناامنی تلاش می‌کنند.
وی تاکید کرد: مردم سیستان و بلوچستان باید با حرکت، تلاش و تکاپو فضای کسب و کار را برای خود و اقشار مختلف جامعه ایجاد کنند و بدانند که مسئولان نظامی و امنیتی سیستان و بلوچستان قطعا صف مردم را از صف مخلان امنیت جدا دانسته برای ریشه کن عوامل ناامنی تلاش می‌کنند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این مسئول شرایط امنیتی بسیار خوبی دارد گفت: این استان به سمت امنیت پایدار در حرکت است.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 431157
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *