۰

لزوم تصویب منطقه آزاد سیستان و بهره‌برداری از ظرفیت‌‌های سواحل مکران

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تصویب منطقه آزاد سیستان و بهره‌برداری از ظرفیت‌‌های سواحل مکران دو خواسته مهم مردم سیستان و بلوچستان است.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، صبح امروز تجمع امنیت و وحدت در مصلای قدس زاهدان با حضور علی لاریجانی رئیس قوه مقننه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، علما، روحانیون شیعه و سنی، سران طوایف و جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین استان‌های خراسان جنوبی، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان آغاز شد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: جمهوری اسلامی امنیت را به معنای واقعی قرآنی معنا کرده است.
وی با بیان اینکه امنیت در لقای وحدت به دین مبین اسلام است، گفت: مردم این منطقه ولایتمدار و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
امام جمعه زاهدان گفت: درون خاورمیانه تعریفی دیگری از امنیت داریم پاسداری و نگهداری منافع استکبار درون خاورمیانه و ابقا پایدار نیروهای آمریکایی در منطقه تعریف آنها از امنیت است اما ما امنیت را با اتکای به خدا تعریف می‎کنیم.
وی بیان کرد: سبزپوشان نظام جمهوری اسلامی در این استان در کنار سایر مسئولان امنیتی برای تامین امنیت و واگذاری امنیت به مردم تلاش می‎کنند.
سلیمانی گفت: مردم سیستان و بلوچستان از رئیس قوه مقننه دو خواسته مهم دارند، یکی تصویب منطقه آزاد تجاری سیستان که مکمل منطقه آزاد چابهار است و دیگری استفاده از ظرفیت‌های سواحل مکران است.
وی گفت: امیدواریم در ادامه عمر مجلس نهم شاهد تحقق این دو خواسته مردم این منطقه باشیم.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 431156
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *