۰
فرمانده تيپ مستقل زرهي ۲۸۸ شهرستان خاش:

پیاده روی موجب افزایش روحیه نشاط و شادمانی در مردم مي شود/ پیاده روی براي سلامتي روح و جسم مفيد است

فرمانده تيپ مستقل زرهي 288 شهرستان خاش گفت: پیاده روی موجب افزایش روحیه نشاط و شادمانی در مردم مي شود و توجه بیشتر خانواده ها به امر ورزش وسلامتی همواره مورد تاکید است.
سرهنگ خدامراد سرگزي در حاشيه همايش پياده روي خانوادگي كه به مناسبت هفته گراميداشت ارتش در محل كوهستان پارك و جاده سلامت منازل سازماني ارتش برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: به منظور حفظ توان جسماني پرسنل ارتش و ايجاد نشاط و شادابي براي خانواده هاي اين عزيزان هر هفته همايش پياده روي در محل منازل سازماني كوي امام حسن مجتبي(ع) برگزار مي شود.
 
وي با بيان اينكه در مناسبتهاي مختلف طول سال همايش پياده روي خانوادگي به صورت ويژه برگزار مي شود، افزود: اين همايش نيز در اين هفته به مناسبت سالروز ارتش جمهوري اسلامي ايران برگزار شده است.
 
سرهنگ سرگزي اذعان كرد: هدف از برگزاری این پیاده روی توسعه فرهنگ ورزش و گذراندن یک روز خوب با ورزش و تاثیر آن بر روی سلامتی روح و جسم افراد است.
 
وي با بيان اينكه توجه بیشتر خانواده ها به امر ورزش وسلامتی همواره مورد تاکید است، اظهار كرد: در قرآن کریم و روایات تاکید زیادی به امر سلامتی و ورزش دارد و این فرهنگ سالم باید در جامعه فراگیر شود.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، در پايان اين مراسم به تعدادي از شركت كنندگان جوايزي به قيد قرعه اهداء شد و پس از همايش پياده رويي كليه خانواده ها با صرف صبحانه پذيرايي شدند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب: 431107
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *