۰

درخواست عضو جنجالی خانواده قانون‌شکن برای اجرای قانون/فائزه هاشمی:همه باید قانون را رعایت کنند!

فائزه هاشمی در شرایطی اجرای قانون را از ملزومات جلوگیری از فساد اقتصادی در کشور می‌داند که این خانواده به حکم قانون بر علیه مهدی هاشمی تمکین نمی‌کردند و عفت مرعشی مادر مهدی هاشمی، حکم وی را پدر سوخته بازی می‌دانست.
درخواست عضو جنجالی خانواده قانون‌شکن برای اجرای قانون/فائزه هاشمی:همه باید قانون را رعایت کنند!
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، فائزه هاشمی که پس از ماجراهای فتنه‌ی 88 به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران روانه زندان شده بود، اخیرا در گفت‌وگویی با اشاره به فساد سیستماتیک اقتصادی در کشور گفته است: "یکی از مهم‌ترین نیاز‌های اقتصاد سالم، اجرای قانون است. حتی اگر قانون بدی وجود داشته باشد، همه و به ویژه مسئولان باید قانون را رعایت کنند چرا که اجرای قوانین توسط مسئولان مهم‌تر از اجرای قانون توسط مردم است."
اما فائزه هاشمی در شرایطی از اجرای قانون دم می‌زند که خانواده هاشمی را می‌توان از جمله قانون‌شکن‌ترین خانواده‌های سیاسی کشور دانست.
از جمله قانون‌شکنی‌های خاندان هاشمی می‌توان به دستگیری خود فائزه‌ هاشمی در فتنه‌ی 88، ترغیب مردم به حضور در خیابان‌ها توسط مادر فائزه‌ هاشمی و دستگیری مهدی هاشمی اشاره کرد.
مهدی هاشمی از جمله مفسدان اقتصادی است که از طریق رانت، ضربه‌های گوناگونی را به اقتصاد کشور وارد کرده، پس از ورود به زندان هم دست از کارهای غیر قانونی خود برنداشت و در همان اویل حضور او در زندان تعدادی زیادی سکه و یک تلفن همراه از وی کشف شد.
حال فائزه هاشمی در شرایطی اجرای قانون را از ملزومات جلوگیری از فساد اقتصادی در کشور می‌داند که این خانواده به حکم قانون بر علیه مهدی هاشمی تمکین نمی‌کردند و عفت مرعشی مادر مهدی هاشمی، حکم وی را پدر سوخته بازی می‌دانست.
 
انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۸
کد مطلب: 430689
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *