۰

سارق مسلح در لباس زنانه دستگیر شد

فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری سارق مسلحی که در درگیری با ماموران مجروح شده بود و قصد فرار در لباس زنانه را داشت، خبر داد.
سارق مسلح در لباس زنانه دستگیر شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، دوستعلی جلیلیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه که باعث ایجاد نارضایتی در بین شهروندان شده بود، بلافاصله تیم ویژه‎ای از کارآگاهان پلیس بررسی موضوع را به طور گسترده آغاز کردند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس با بررسی‌های میدانی و پایش اطلاعات تخصصی و اشراف اطلاعاتی از دخالت سارقی سابقه‌دار در این زمینه مطلع شدند.
این مسئول تصریح کرد: ماموران پس از انجام اقدامات شبانه‌روزی محل اختفای این سارق مسلح را شناسایی کرده و تحت کنترل قرار دادند.
جلیلیان ادامه داد: این سارق مسلح به محض مشاهده ماموران به سمت آن‌ها تیراندازی کرده و پس از مدتی درگیری مسلحانه، ماموران این سارق را در حالی که مجروح شده و با لباس زنانه در حال فرار بود، دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کمری کشف کردند.
وی با بیان اینکه این سارق مسلح دارای چند فقره سابقه کیفری بود، خاطرنشان کرد: این متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به سه فقره سرقت مسلحانه مغازه اعتراف کرد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 430668
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *