۰

من همه اصلاح طلبان را ضد ولایت فقیه نمی دانم/ ما به دنبال ضربه زدن به دولت نیستیم

منتخب مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: من همه اصلاح طلبان را ضد ولایت فقیه نمیدانم و این جفایی به حضرت آقاست که همه اصلاح طلبان را ضد ولایت فقیه بدانیم و حرف درستی نیست، البته حساب آنهایی را که تیشه به ریشه انقلاب می زنند جدا می کنیم و آنها را ضد انقلاب می دانیم.
من همه اصلاح طلبان را ضد ولایت فقیه نمی دانم/ ما به دنبال ضربه زدن به دولت نیستیم
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، حسین هاشمی تختی منتخب مردم بندرعباس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ندای ساحل در خصوص شعار سال ، اظهار کرد: در سال 1395 که مولا و مقتدایمان آن را به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند، ان شاالله بتوانیم با عمل به منویات ایشان به عنوان مطلوبی اقدام و عمل شایسته داشته باشیم.
 
حسین هاشمی تختی از مردم هرمزگان به دلیل لبیک به رهبری و حضور در پای صندوق های رأی تشکر کرده و تصریح کرد: این حضور باعث مأیوس شدن دشمنان بود.
 
وی در ادامه خود را این گونه معرفی کرد: حسین هاشمی یک چهره انقلابی و اصولگرا و پایبند به ارزش های انقلاب است و معتقد است که بیش از 38 سال بصورت قاچاقی زندگی می کند چون به نظرش باید همان زمان درگیری با رژیم ستمشاهی و یا دفاع مقدس کشته می شد، اما دست روزگار این بود که من از قافله دوستان شهیدم عقب بمانم. من خودم را آماده کرده ام آنچه دارم را در خدمت انقلاب و اسلام بگذارم و خود را وقف در این راه کرده ام،دیدگاه من این است و پای آن ایستاده و ثابت قدم هستم شما نیز دعا کنید که ثابت قدم بمانم.
 
 
منتخب مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی در خصوص اصلاح طلبان ، افزود: من همه اصلاح طلبان را ضد ولایت فقیه نمیدانم و این جفایی به حضرت آقاست که همه اصلاح طلبان را ضد ولایت فقیه بدانیم و حرف درستی نیست، البته حساب آنهایی را که تیشه به ریشه انقلاب می زنند جدا می کنیم و آنها را ضد انقلاب می دانیم، متأسفانه برخی در پوشش اصلاح طلبی می خواهند به نظام و انقلاب خیانت کنند، بنابراین حساب آنها جداست و نه مورد تأیید  و نه حمایت هستند و کسی که با رهبری مشکل داشته باشد ما جلوی او می ایستیم.
 
وی در ادامه در خصوص ارتباط با دولت ، اظهار داشت: شاید برای برخی از شما سئوال پیش بیاید که آقای هاشمی، ما که شما را به عنوان وکیل خود انتخاب کرده ایم؛ شما با دولت چه می کنید؟ به نظر من آن هم چارچوب دارد و ما اصولی داریم که در راستای آن کار خواهیم کرد به نوعی که در نظام جمهوری اسلامی ایران هر شخصیتی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و مردم به او رأی دهند و حکمش نیز توسط مقام معظم رهبری تنفیذ شود رئیس دولت جمهوری اسلامی است و هر تفکری که داشت باشد، بنده قبولش داشته باشم یا نه، این دولت جمهوری اسلامی است و همه باید به آن کمک کنیم.
 
حسین هاشمی تختی ، گفت: برای اینکه دولت به مشکلاتش فائق آید وظیفه آحاد ملت است که به آن کمک کنند، ما مداح و ثناگوی دولت نیستیم، وکیل مردم ایم نه وکی الدوله، و باید حرف مردم را بزنیم و حقوق آنها را استیفا کنیم اما به دنبال ضربه زدن به دولت هم نیستیم بلکه می خواهیم دولت موفق بشود، پس ممکن است در این راه نقد کنیم، فریاد بزنیم و... با این هدف که دولت خودش را اصلاح کند و مشکل برطرف شود.
 
هاشمی عنوان کرد: آن موضوعی که رهبری امر بفرمایند ما تابع هستیم، و تا زمانی که ایشان می فرمایند از دولت حمایت می کنم.
 
وی در خصوص مدیران استانی ، تصریح کرد: اگر مدیرکلی در هرمزگان کار مردم را از زمین بگذارد، خوب عمل نکرده و کم کاری کرد با او تعارف نداریم زیرا من بین خود و خدایم عهد بسته ام که شایسته سالاری را پیشه کنم، و در مقابل اگر مدیری مخالف هاشمی است و به او هم رأی نداده اما متعهد و متخصص است حتماً از او حمایت می کنم. من حسین هاشمی تختی با همه مردم میثاق بسته ام که آنچه در توان دارم و تمام ظرفیتم را در اختیار مردم بگذارم تا شاید گرهی از شما گشوده شود.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 430587
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *