۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش:

بسیجیان در مقابله با تحریم های دشمنان و ایادی استکبار نقش بسزایی دارند

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش گفت: بسیجیان در مقابله با تحریم های دشمنان و ایادی استکبار نقش بسزایی دارند و بايد در اين مسير تلاش كنند.
 بسیجیان در مقابله با تحریم های دشمنان و ایادی استکبار نقش بسزایی دارند
به گزارش تفتان ما، سرهنگ محمد مهرجان در جلسه مجمع عالي بسيج شهرستان خاش كه در سرسراي اداره تبليغات اين شهرستان برگزار شد، اظهار كرد: رسالت اين مجمع بسيار سنگين است و اين مجمع بزرگترین جمع نخبگان، صاحب‌نظران و ایده پردازان در هر شهرستان بوده که دارای ارکان مختلفی است.
 
وي افزود: در این جلسات مطالبات و مشکلات مردم و شهرستان خاش در قالب مصوبه های مجمع به رده های زیربط استانی ارسال و پیگیری خواهد شد که امیدواریم نتایج مثبتی داشته باشد .
 
سرهنگ مهرجان با بيان اينكه برنامه اين مجمع در سال 95 با رويكرد برنامه محوري و بومي گزيني است، تصريح كرد: محور اين مجمع ایجاد زمینه های لازم برای استفاده حداکثری از ظرفیت های فکری و قابلیتهای صاحب نظران و فرهیختگان بسیج در جهت تقویت و تعالی اهداف بسیج تشکیل شده است.
 
وي از کار گروهای تخصصی مجمع عالی بسیج و ادارات و ارگانهای اجرائی خواست تا در جهت رفع مشکلات مردم با ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش حمایت همکاری را داشته باشند.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامی ایران مردم محور است و لذا حفظ و حتی پیشرت آن هم باید بر این اساس باشد و مردم در آن دخیل باشند.
 
وی بيان کرد: یکی از ارکان انقلاب اسلامی بسیج مردمی است که برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های آن کارگروه های تخصصی مورد نیاز پیش بینی شده و هر سال حجم برنامه های متناسب با هر قشر ابلاغ می گردد.
 
سرهنگ مهرجان کارگاه تخصصی(اتاق فکر) را مهمترین ثروت ملی دانست و گفت: احیاء کارگاه موضوعی و تخصصی در جامعه، امنیت و توسعه راه وجود می آورد.

وي اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان خاش در بهترین منطقه جغرافیایی وگردشگری امید است با فعالیت‌های تخصصی این مجمع در خصوص برنامه های بومی ومحلی وارائه راهکارهای متنوع در زمینه های مختلف بتوانیم گامی مهم و موثر در زمينه های فرهنگی وگردشگری شهرستان برداریم
 
وی با اشاره به شعار سال 95، خاطرنشان کرد: امروز بحران اقتصادی یکی ازراه‌های حیله دشمن است و مقابله با بحران‌های اقتصادی فقط با تفکر بسیجی تحقق می یابد.
 
رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان خاش نیز در این مراسم ضمن بیان نگاتی در خصوص نظارت کارگروه ها، گفت: در مجمع عالی بسیج که ۱۰ کارگروه تخصصی دارد ۵ مصوبه توسط هئیت رئیسه به تصویب خواهد رسید .

قاسم کوچکزائی افزود: هر نفری در هر مسئولیتی که هست ، باید برای اجرایی شدن فرمودهای مقام معظم رهبری در بٌعد اقتصادی و تحقق کامل اقتصاد مقاومتی تلاش کند .
 
وی حمایت از تولیدات داخلی، جلوگیری از اسراف و تبذیر و گسترش فعالیت های تولیدی و صنعتی با استفاده از نیروهای داخلی و بومی را برای تحقق اقتصاد مقاومتی خیلی ضروری دانست .
 
کوچکزایی با تاکید بر اینکه منظور جامعه دانشگاهی در اقتصاد مقاومتی؛ خودکفایی و اتکا به خود است، افزود: در این جلسه حاضران سعی خواهند داشت تا با ارائه راهکار‌های مناسب سهمی هرچند کم در پیشرفت اقتصادی کشور داشته باشند.
 
وی ادامه داد: در قالب اقتصاد مقاومتی ضمن رفع نیازهای مردم و کشور در همه ابعاد و زمینه ها، شاهد پیشرفت اقتصادی و حل مسائل و مشکلات هم خواهیم بود.

رئیس مجمع عالی بسیج خاش نیز با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی دارای ضلع های با اهمیتی است که در تحقق یک اقتصاد پویا نقش بالایی دارند،‌ اظهار كرد:‌ ضلع اول در اقتصاد مقاومتی، اعتماد به نیروی خودی در تحقق اهداف بلند اقتصادی است. یعنی در دستیابی به هدف‌‌های والا، اعتماد به نیروهای ذاتی و امکانات و استعدادات درونی، نقش مهمی دارد.

گفتنی است در این جلسه تعداد ۱۰کارگروه شامل کارگروه تخصصی اقتصاد، کارگروه جامعه پزشکی کارگروه اجتماعی،بانوان، فرهنگی سیاسی ،دفاعی ، علمی پژوهشی، تربیتی اخلاقی، تلفیق کارگروه خاص حضور داشتند و در خصوص حل مشکلات مردم و شهرستان بحث و تبادل نظر شد .
 

.

.

انتهاي پيام/
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 430574
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *