۰

سرمایه‎گذاری در بندر چابهار با نگرش توسعه اقتصادی انجام می‎شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: سرمایه‌گذاری‌ها در بندر چابهار با نگرش توسعه اقتصاد انجام شده و بندر چابهار در آینده نزدیک به سمت بنادر نسل سوم و ایده آل پیش می‌رود.
سرمایه‎گذاری در بندر چابهار با نگرش توسعه اقتصادی انجام می‎شود
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی چابهار، سیاوش رضوانی در دیدار صمیمانه پس از تعطیلات نوروزی با کارکنان بنادر و دریانوردی با اشاره به نامگذاری سال 95 به عنوان سال « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، این عنوان را از سوی مقام معظم رهبری خردمندانه و عالمانه دانست و اظهار کرد: خوشبختانه اکثر سرمایه‌گذاری‌ها در بندر چابهار با نگرش توسعه اقتصاد انجام شده و بندر چابهار در آینده نزدیک به سمت بنادر نسل سوم و ایده آل پیش می‌رود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: اکثر سرمایه‌گذاری‌ها ساخت انبارهای تخصصی، به کارگیری تجهیزات مدرن، دانش و مهارت‌های مدیریتی، شبکه‌های گسترده، جرثقیل‌های تخصصی وجود صنایع سبک، شرکت‌های لجستیکی در محوطه بندری و پتروشیمی، همه این سرمایه گذاری‌ها برای جذب سهم بیشتر حمل و نقل کالا در این بندر است.
این مسئول بیان کرد: بندر چابهار به عنوان یک بندر مهم استراتژیک با در اختیار داشتن ظرفیت‌های لازم و برخورداری از ظرفیت‌های مطلوب باید در پی جذب سهم بیشتر از حجم و حمل و نقل منطقه باشد زیرا تغییر و تحولات در منطقه گواه بر همین مطلب است.
رضوانی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری کارکنان در بندر پیشبرد اهداف سازمانی بر اهمیت بازاریابی و تجهیزات تخلیه و بارگیری برای بندر چابهار در آینده تاکید و اظهار امیدواری کرد: در نیمه دوم امسال تجهیزات مکنده، کشنده وارد بندر خواهد شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در سال 95 گردشگری دریایی و نظارت بر ساخت و ساز سواحل از اولویت‎های مهم این اداره‌کل است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 430560
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *