۰

ورود دو گروه سرمایه‎گذاری خارجی از کشورهای چین و افغانستان به منطقه آزاد چابهار

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: دو گروه سرمایه‎گذاری خارجی از کشورهای چین و افغانستان با هدف سرمایه‎گذاری در بخش‎های صنعتی و تجاری در رأس دو هیأت جداگانه ی تجاری – سرمایه‌گذاری وارد منطقه آزاد چابهار شدند.
ورود دو گروه سرمایه‎گذاری خارجی از کشورهای چین و افغانستان به منطقه آزاد چابهار
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی و امور بین‎الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار، حامدعلی مبارکی اظهار کرد: هیأت تجاری – سرمایه‌گذاری از کشور چین به منظور ایجاد شهرک صنعتی چینی‎ها و احداث کارخانه کشتی‌سازی وارد این منطقه شدند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار افزود: این هیأت ضمن بازدید از اسکله‌های شهید بهشتی و شهید کلانتری و جانمایی از مکان‎های مدنظر با سرمایه‎گذاری در بخش صنعتی با علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، معاونت اقتصادی و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار نشست‎های مشترکی خواهند داشت.
وی بیان کرد: هیأت تجاری ـ سرمایه‌‎گذاری کشور افغانستان با هدف راه‌اندازی خط ترانزیت کالا از منطقه آزاد چابهار به افغانستان به این منطقه سفر می‎کنند که بازدید از سایت پتروشیمی، مجموعه پیکره صنعتی و کارگاهی را در برنامه کاری خود دارند.
مبارکی گفت: این هیأت نشست مشترکی با استاندار سیستان بلوچستان، معاونت‌های اقتصادی، حمل و نقل و ترانزیت و مدیران سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار را نیز در برنامه سفر خود به این منطقه دارند.
انتهای پیام/
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 430459
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *