۰

آقای هاشمی بهتر است با سیاست خداحافظی کنید

اقای هاشمی احتمالأ فراموش کرده اند که علاوه بر سیاستهای معمار انقلاب حضرت امام خمینی و شجاعت ملت ایران ، توان موشکی و قدرت نظامی گری در ٨ سال دفاع مقدس باعث گردید که قدرتهای جهانی نتوانند حتی یک وجب از خاک کشور را تصرف نمایند.
آقای هاشمی بهتر است با سیاست خداحافظی کنید
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، سید محمدعلی جلال زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار فردیسان گفت : پس از بیانات مقام معظم رهبری در ١١ فروردین امسال در جمع مداحان، معمای حل نشده چهره  آقای هاشمی برای ملت حل گردید.
در دنیای امروزدیپلماسی مهمتر از گفتگو و جنگ نرم ، تقویت قوای نظامی و موشکی در برابر حمله های ناگهانی دشمن می باشد که یکی از دلایلی هم که تاکنون کشورهای استعمارگر جرأت تعرض به خاک مملکت را نداشته است همین می باشد.
آقای هاشمی زیباتر بود قبل از بیان سخنان خود در خصوص اینکه دنیای آینده ،دنیای گفتمان و گفتگو می باشد و قدرت موشکی مطلقأ کارآیی ندارد ، مروری هم به قرآن می انداختند تا متوجه شوند در سوره نساء ، آیه ١٠٢ آمده است : (…….کافران آرزو و انتظار دارند که شما از اسلحه و اسباب خود غفلت کنید که ناگهان یکباره به شما حمله ور شوند ….).
تورق کارنامه سیاسی جناب هاشمی این رجل سیاست  و مطابقت آن با سخنان ایشان در خصوص عدم کارآیی توان موشکی در آینده ، احتمالأ نشان دهنده  عدم آگاهی ایشان به مسائل روز جهان و مسائل نظامی به دلیل مشغله کاری می باشد و از شخصی که سمت ریاست تشخیص مصلحت نظام را عهده دار میباشد انتظار چنین سخنانی به دور میباشد.
اقای هاشمی احتمالأ فراموش کرده اند که علاوه بر سیاستهای معمار انقلاب حضرت امام خمینی و  شجاعت ملت ایران ، توان موشکی و قدرت نظامی گری   در ٨ سال دفاع مقدس باعث گردید که قدرتهای جهانی نتوانند حتی یک وجب از خاک کشور را تصرف نمایند.
لذا بهتراست ایشان  با توجه به سوابقشان مانند:
١)سخنانشان در خصوص تحریف امام
 ٢) عنوان نمودن مبحث شورای رهبری
 ٣) ایجاد تفرقه و فتنه درسال ٨٨  توسط فرزندان ایشان
  ۴) برنامه ریزی فتنه جدید با گمراه کردن سید حسن خمینی و هدایت ایشان به مجلس خبرگان در انتخابات اسفند ٩۴
 ۵ ) گمراه نمودن و خانه نشین کردن رقبای خود مانند منتظری و موسوی و خاتمی با اجرای سیاستهای خود
۶) ایجاد تورم و گرانی در دوران ریاست جمهوریشان به دلیل سیاستهای اشتباه اقتصادی دولت ایشان که تاکنون گریبانگیر ملت میباشد و خواهد بود. و ……
با سیاست خداحافظی نمایند .
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 430234
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *