۰

طعم شیرین عدالت بر کام حاشیه‌نشینان سیستان و بلوچستان می‌نشیند

استاندار سیستان و بلوچستان نشاندن شیرینی عدالت بر کام حاشیه نشینان در سیستان و بلوچستان را وعده داد و از تقویت روابط خارجی با کشورهای همسایه در سال‌جاری خبر داد.
طعم شیرین عدالت بر کام حاشیه‌نشینان سیستان و بلوچستان می‌نشیند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، علی اوسط هاشمی پیش از ظهر امروز در دیدار نوروزی استاندار با کارکنان استانداری و واحدهای تابعه، اظهار کرد: عمده توجه بنده به عنوان استاندار در سال جدید علاوه بر روابط خارجی و پرداختن به دستاوردهای سفر به کشورهای عمان و پاکستان، نشاندن شیرینی عدالت بر کام حاشیه‌نشینان استان خواهد بود.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: همانگونه که بهار با زیبایی‌های نقش بسته به طبیعت دل‌ها را به خود جذب می‌کند همان نقش زیبا را با تغییر نگاه و نگرش‌مان به یکدیگر نهادینه کنیم.
این مقام مسئول ادامه داد: اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری نسخه شفابخش اقتصاد کشور است که باید به زیبایی مورد پژوهش قرار گیرد تا با وسعت دید منطبق بر واقعیت‎های جامعه علاوه‌بر استفاده از افکار داخلی حتی فراتر از مرزها دیگر هیچ ایرانی در خارج از کشور آرام ننشیند و دغدغه‌اش توسعه ایران باشد.
هاشمی گفت: ادبیات دولتمردان کشور در برجام برگرفته از واقعیت سازگار جامعه بود واقعیتی که با بهره‎مندی از نفوذ کلام مقام معظم رهبری و حمایت قاطع ایشان به نتیجه مطلوب رسید.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از معطوف شدن توجه دولت به توسعه استان ابراز خرسندی می‌کنیم افزود: با تلاش‎های صورت گرفته در سخت‌ترین شرایط مالی کشور بزرگترین و بیشترین حجم پروژه‌ها به استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است.
این مسئول با اشاره به اجرای طرح توسعه و تجهیز بندر شهید بهشتی در چابهار و پیشرفت بسیار خوب این پروژه از افزایش و توسعه صادرات استان از 2.5 میلیون تن در سال 1362 به 8.5 میلیون تن در سال جاری خبر داد.
وی با بیان اینکه بیش از 30 درصد از منابع اعتباری سال جاری صرف مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان خواهد شد، از این اقدام به عنوان سرمایه امسال و نمونه‎ای از عدالت و حضور حاشیه‌نشینان در متن جامعه یاد کرد.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 430125
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *