۰

حل مشکلات اقتصادی کشور مهم ترین چالش مجلس دهم است

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد گفت:به نظر بنده مردم در این دوره خارج از هرگونه نگاه جناحی و سیاسی به افرادی رای دادند که انتظارشان از آنان رفع معضل بیکاری و معیشتی است.
حل مشکلات اقتصادی کشور مهم ترین چالش مجلس دهم است
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از صبح شادگان:حجت الاسلام والمسلمین مجید ناصری نژاد نماینده منتخب مردم شادگان در دهمین مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری صبح شادگان با اشاره به آرایش
 
سیاسی مجلس دهم تاکنون گفت:به نظر بنده مردم در این دوره خارج از هرگونه نگاه جناحی و سیاسی به افرادی رای دادند که انتظارشان از آنان حل معضل بیکاری و معیشتی است.
 
نماینده منتخب مردم شادگان افزود:همه نمایندگان منتخب باید این پیام را دریافت کنند و دعواهای سیاسی و لجاجت بازیهای جناحی را کنار بگذارند و به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند.
 
مجید ناصری نژاد گرایش مجلس دهم را فارغ از هر گونه نگاه اصولگرایی یا اصلاح طلبی،گرایشی معتدل با تابلوی رسیدگی به معیشت مردم خواند و افزود:جان مردم در جای جای کشور از جمله در شادگان از بی تدبیری ها به لبشان رسیده
است.
 
وی افزود:حالا که برجام به سرانجام رسیده و هم مسئولان کشور وعده تحقق اشتغال و حل مشکلات اقتصادی را داده اند دیگر بهانه ای نخواهیم داشت.
 
ناصری نژاد در پایان خاطر نشان کرد: ما هم اکنون با قشر جوان تحصیلکرده ای مواجه هستیم که از ما کار می خواهد.لذا من بزرگترین چالش پیش روی مجلس آینده را بیکاری جوانان می دانم و امیدواریم بتوانیم جوابگوی اعتماد مردم باشیم.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۵۳
کد مطلب: 429728
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *