۰

سپاه پاسداران یک نهاد مکتبی، انقلابی و مردمی است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران صرفا یک مجموعه نظامی نیست بلکه یک نهاد مکتبی، انقلابی و مردمی است.
سپاه پاسداران یک نهاد مکتبی، انقلابی و مردمی است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، سردار حسین معروفی در گردهمایی خانواده‎های پاسدار گردان حیدر کرار که در باغ امام علی زاهدان برگزار شد به تبیین نقش خانواده‎های پاسدار در انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی که فخر انبیاء و اولیای الهی است امروز مایه عزت و سربلندی امام و باعث بیداری اسلامی شده است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان انقلاب اسلامی را ام‌القری جهان برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی است و تنها امتی است که پس از حکومت اولیاء الهی تشکیل شد و اسلام را مجددا احیا کرد.
سردار معروفی مسئولیت نگهبانی و حفاظت و حراست از این انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن را نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: پاسداران باید به عنوان نیروی‎های مکتبی، انقلابی و مردمی این دستاورد را حفظ کنند.
سردار معروفی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اضافه کرد: سپاه پاسداران مایه افتخار است و اگر سپاه نباشد کشور هم نیست.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «اگر دُر گرانبهایی داشته باشم آن را به سپاه پاسداران برای حفاظت می‌سپارم» تصریح کرد: سپاه پاسداران صرفا یک مجموعه نظامی نیست بلکه یک نهاد مکتبی، انقلابی و مردمی است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نقش خانواده‎های پاسدار را در دفاع از انقلاب اسلامی کاملا ملموس و نمایان خواند و خاطرنشان کرد: نقش اصلی در حفاظت از انقلاب اسلامی توسط عقبه و خانواده پاسداران برآورده می‎شود.
وی ادامه داد: همسران و فرزندان پاسداران با صبر و بزرگواری می‎توانند نقش موثری در ایجاد آرامش خانواده و در نتیجه دفاع از انقلاب ایفا کنند.
سردار معروفی گفت: به خاطر حساسیت منطقه وضعیت ما در استان سیستان و بلوچستان با همه استان‎ها فرق می‎کند و کار ما رسالت محور است و زمان و مکان نمی‎شناسد.
سردار معروفی با اشاره به وظیفه خطیر پاسداران عنوان کرد: خانواده پاسداران به مثابه جز به کل هستند و یک خانواده سپاه را به عنوان کل سپاه می‎شناسند.
وی رمز ماندگاری اینکه بتوانیم استحکام درونی در خانواده داشته باشیم را انتظار کشیدن، مثبت‌نگری، محبت کردن، حسن دوستی و رفاقت با فرزندان و عشق ورزیدن دانست و بر به کارگیری این شاخص‎ها در زندگی فردی تاکید کرد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 429572
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *