۰

اجرای طرح نظارتی ویژه ایام نوروز 95 در هیرمند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هیرمند از اجرای طرح نظارتی ویژه ایام نوروز 95 در این شهرستان خبر داد.
اجرای طرح نظارتی ویژه ایام نوروز 95 در هیرمند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، رضا شهری‎زاد در هیرمند، اظهار کرد: این طرح نظارتی از تاریخ 15 اسفند لغایت 20 فروردین ماه سال آینده با هدف نظارت بر کالا و خدمات سفر همزمان با سراسر کشور در شهرستان هیرمند در حال اجرا است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هیرمند افزود: از ابتدای طرح نظارتی تاکنون تعداد 120 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته است که تعداد 8 فقره پرونده با عناوین تخلف گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور تکمیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.
شهری‌زاد بیان داشت: همچنین برگزاری گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان و پایانه در دستور کار قرار دارد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هیرمند تصریح کرد: در ایام نوروز همچنین برای رفاه حال شهروندان تعداد 6 واحد نانوایی کشیک در شهر و روستاها در نظر گرفته شده است.
این مسئول گفت: تعدادی واحد صنفی ارائه دهنده خدمات خودرو از قبیل، تعمیرکار، صافکار، جلوبندی‌ساز و ارائه دهنده کالا چون مواد غذایی، رستوران و میوه فروشی به عنوان کشیک از سوی اتحادیه تعیین شده است.
وی بیان کرد: در همین راستا در ایام تعطیل نیز شهروندان گرامی می‌توانند به صورت مراجعه حضوری و یا تماس با تلفن گویای 124 تخلفات احتمالی را گزارش دهند.
انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 429565
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *