۰

مذاکرات ما هیچ تعارضی با استکبارستیزی ما ندارد

توکلی ضمن بیان عقیده خود در رابطه با اینکه مذاکرات ما هیچ تعارضی با استکبارستیزی ما ندارد، گفت: این مذاکرات ما تنها برای معامله بر سر مباحث اقتصادی است.
مذاکرات ما هیچ تعارضی با استکبارستیزی ما ندارد
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، احمد توکلی، نماینده مردم تهران در مجلس نهم در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی باروت خیس گفت: استکبار ستیزی یک شی فیزیکی نیست. وقتی در قرآن کریم می خوانیم یعنی هیچ گونه سازشی با غرب نداریم. ما تنها با آنها معامله می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مذاکرات هیچ تعارضی با استکبار ستیزی ما ندارد، افزود: این مذاکرات ما تنها برای معامله بر سر مباحث اقتصادی است و ما همچنان بر سر آرمان های خود هستیم و در مقابل سلطه طلبی و زیاده خواهی آنها با شجاعت می ایستیم.

توکلی با اشاره به جهانی سازی دنیا توسط کشورهای استکباری گفت: دنیا با اجرای الگوهای جهانی در تلاش است تا سرمایه داری غربی را تامین کند و در آن جهت حرکت کند. آنها با استقلال کشور ها مشکل دارند و تلاش می کنند تا مقاصد خود را با هزینه کم پیش ببرند.

نماینده مردم تهران در رابطه با نفوذ فرهنگی تصریح کرد: در نفوذ فرهنگی تلاش می کنند تا مقاصد و اهداف ما را تغییر دهند به طوری که منافع آنها تامین شود. این گونه نفوذ با افزایش مذاکرات و مراوده بیشتر با غرب، بیشتر شده است. در نتیجه نباید از حضور دشمن غافل شویم و نفوذ را باید جدی بگیریم.

توکلی بیان داشت: یک عده در داخل همواره در زمین دشمن بازی می کنند و الگوی رفتاری و اجتماعی آنها را پیاده سازی می نمایند.

این اقتصاد دان با اشاره مدل های اقتصادی نئوکلاسیک گفت: این مدل های اقتصادی به عدالت اجتماعی بی توجه است و نرخ رشد ناپایدار را در کشور تامین می کند. ما نباید از مدل های اشتباه غربی پیروی کنیم و باید به عدالت اجتماعی بپردازیم.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۷
کد مطلب: 429394
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *