۰

برگزاری 600 برنامه ورزش همگانی ویژه بانوان در سیستان و بلوچستان

مسئول ورزش بانوان اداره‎کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: امسال به منظور توسعه ورزش همگانی در بین بانوان، 600 برنامه در سال‌جاری برگزار شده است.
برگزاری 600 برنامه ورزش همگانی ویژه بانوان در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری ورزش سیستان و بلوچستان، مائده موسوی اظهار داشت: گسترش ورزش بانوان در مناطق حاشیه شهر از دیگر برنامه‌ها است. در این زمینه تاکنون چند جشنواره و مسابقه با همکاری شورای شهر در زاهدان برگزار شده و فرهنگ‌سرای انقلاب نیز، ابتدای امسال در اختیار بانوان قرار گرفته است، تا آنها بتوانند از آن برای انجام فعالیت‎های ورزشی و نشان دادن توانایی و استعداد خود استفاده کنند.
وی در زمینه سالن اختصاصی بانوان گفت: یک سالن چندمنظوره در مجموعه ورزشی دهکده المپیک در اختیار بانوان ورزشکار قرار دارد که تمرینات رشته‎های والیبال، بسکتبال، ایروبیک، آمادگی جسمانی، یوگا و ... در آن انجام می‎شود.
وی ادامه داد: در گذشته سالن حجاب مجموعه ورزشی 17 شهریور نیز مختص بانوان بود که به هیئت بوکس واگذار شد، اما بعد از آن سالن هفت تیر به خانم‎ها اختصاص یافت و تمرینات سایر رشته‌ها در این سالن انجام می‌شود.
مسئول ورزش بانوان اداره‎کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: به تازگی برای بانوان آزادکار مسابقات قهرمانی و انتخابی استان برگزار شده و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام شده‎اند، برگزاری کلاس استاژ نیز از برنامه‎هایی است که به زودی در این رشته اجرا می‎شود.
موسوی گفت: توسعه ورزش بانوان از مهم‌ترین برنامه‎های اداره‌کل ورزش و جوانان است، زیرا سلامت دختران و زنان سلامت جامعه را به همراه دارد.
مسئول ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ساخت پارک بانوان زاهدان چندسالی است که آغاز شده، اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده است که پیگیر انجام آن از سوی مسئولان استان هستیم.
موسوی افزود: احداث این پارک در دستور کار این اداره‌کل قرار ندارد و شهرداری باید آن را تکمیل کند، اما با توجه به وظیفه‌ای که برعهده داریم، در جلسات مختلف موضوع پارک ورزشی بانوان را مطرح می‌کنیم و پیگیر احداث سریع‌تر آن هستیم.
وی متذکر شد: اگر پارک ورزشی اختصاصی برای بانوان راه‌اندازی شود، می‌تواند به ارتقای ورزش بانوان کمک کند و از این طریق بانوان می‌توانند در فضایی امن، بدون دغدغه ورزش کنند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 429332
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *