۰

لزوم برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی رسانه و روابط‌ عمومی‌ها در چابهار

فرماندار ویژه شهرستان چابهار بر برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی رسانه‌ها و مدیران روابط‌ عمومی‌های ادارات در این شهرستان تاکید کرد.
لزوم برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی رسانه و روابط‌ عمومی‌ها در چابهار
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، احمد علی موهبتی ظهر امروز در نشست هم اندیشی خبرگزاری فارس با روابط عمومی‌های ادارات شهرستان چابهار اظهار داشت: اگر رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها با یکدیگر همسو باشند قطعاً میزان خطای مدیران کاهش خواهد یافت.
فرماندار ویژه شهرستان چابهار با بیان اینکه رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی هستند، افزود: رسانه‌ها شفافیت در امور را رقم می‌زنند و چشم تیزبین جامعه هستند که در نظارت بر عملکرد ادارات دستگاه‌ها میزان خطا را کاهش می‌دهند.
این مسئول ادامه داد: نباید هیچ موضوعی از چشم رسانه‌ها دور بماند، در فضای فعلی که رسانه فضای باز دارد باید در بیان ظرفیت‌ها و مشکلات نقش اساسی داشته باشد.
وی ادامه داد: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در لبه تیغ قرار دارند زیرا کار اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم را بر عهده دارند و اگر یک خبر خطا منتشر کنند باعث ایجاد مشکلات فراوان خواهند شد.
موهبتی برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای روابط عمومی‌ها در سال آینده قول مساعد داد و گفت: قدردانی خبرگزاری فارس از روابط عمومی‌های ادارات چابهار کار بسیار ارزشمندی است که امیدواریم سایر رسانه‌های کشور نیز نظیر این برنامه‌ها را در این شهرستان اجرایی کنند.
وی تأکید کرد: چابهار دیر یا زود نقش فراملی ایفا می‌کند و هرکسی مخالف چابهار باشد به مقصد نمی‌رسد.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه چابهار ظرفیت‌هایی دارد که یک به یک در حال شکوفایی است، گفت: نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در زمینه انعکاس رویدادها و برنامه‌ها در چابهار بسیار مهم است.
این مسئول به راه‌اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در چابهار نیز اشاره کرد و گفت: بررسی این موضوع نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
در پایان این نشست از مدیران روابط عمومی‌های برتر ادارات شهرستان چابهار که بیشترین همکاری را با خبرگزاری فارس در سال جاری داشته‌اند با اهداء لوح و تندیس قدردانی شد.
انتهای پیام/
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 429115
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *