۰

شرکت‌های ایرانی توان رقابت با شرکت‌های خارجی در منطقه پارس‌جنوبی را دارند

مشاور مدیرعامل منطقه انرژی پارس جنوبی گفت: شرکت‌های خصوصی داخلی توان رقابت با شرکت‌های خارجی مایل به کار در این منطقه رادارند.
شرکت‌های ایرانی توان رقابت با شرکت‌های خارجی در منطقه پارس‌جنوبی را دارند
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از بصیر سبزوار، سید کمال نوری در حاشیه حضور در جمع دانشجویان دانشگاه فناوری‌های نوین در جمع خبرنگاران بابیان اینکه این تمام صنایع ایجادشده در منطقه انرژی پارس جنوبی بعد از پیروزی انقلاب و به دست متخصصین داخلی ایجادشده تأکید کرد: شرکت‌های خارجی تمایل زیادی برای حضور در این منطقه دارند و این در حالی است که شرکت‌های داخلی و بخش خصوصی توان رقابت با این شرکت‌ها را پیداکرده‌اند.
وی با اشاره به فرصت‌های زیادی سرمایه‌گذاری در این منطقه ادامه داد: شرکت انرژی پارس جنوبی این آمادگی را دارد که با دادن تسهیلات و ارائه زمین رایگان از شرکت‌ها و افراد سرمایه‌گذار در این منطقه استقبال کند.
نوری بابیان اینکه دانشجویانی که در حال تحصیل در رشته‌های مرتبط با صنایع گازی و پتروشیمی می‌باشند هیچ اطلاعات مفیدی در خصوص این منطقه ندارند تأکید کرد: در اولین گام باید با شناساندن پتانسیل‌های موجود در منطقه پارس جنوبی به دانشجویان مسیر حرکت را برای آنها ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: ازاین طریق می توان به دانشجویان این فرصت را داد تا خود را با استاندارهای مورد نیاز برای ایجاد شرکت و یا اشتغال در این منطقه رشد دهند.
مشاور مدیرعامل منطقه انرژی پارس جنوبی همچنین به فرصت‌های تحقیقاتی و پژوهشی موجود در این منطقه اشاره کرد وادامه داد: مسئولان این منطقه آمادگی درند تا هزینه‌هایی پروژه‌ای تحقیقاتی دانشجویان را در زمینه های مرتبط با این منطقه را تا سقف معین پرداخت کنند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 428141
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *