۰
گزارش تفتان ما از اعتراض دهياران شهرستان خاش نسبت به سخنان معاون رييس جمهور؛

خانم ملاوردي با اظهارات نسنجيده خود آب در آسیاب دشمن می ریزد/ مسئولین قضایی پیگیر سخنان سخيف و زشت خانم معاون باشند

خانم ملاوردي با اظهارات نسنجيده خود آب در آسیاب دشمن می ریزد و دشمن اطمینان عمومی مردم را هدف قرار داده و متأسفانه بعضی از افراد در این راستا کار انجام می دهند.
خانم ملاوردي با اظهارات نسنجيده خود آب در آسیاب دشمن می ریزد/ مسئولین قضایی پیگیر سخنان سخيف و زشت خانم معاون باشند
به گزارش تفتان ما، چندي پيش شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در گفتگو با یکي از رسانه ها گفته بود: ما روستایی را در سیستان و بلوچستان داریم که تمامی مردان آن روستا اعدام شده اند.
 
 این ادعاي كذب و دروغين مولاوردی به سرعت تیتر یک رسانه های ضد انقلاب شد و این رسانه هاي معاند صهیونیستی وآمریکایی از آب گل آلود ماهي گرفتند و با تیتر مشترک "اعدام تمام مردان یک روستا در سیستان و بلوچستان" از سخنان معاون رئیس جمهور استقبال کردند.
 
 اما در ادامه پس از پيگيري هاي صورت گرفته اين بانوي دولت روحاني در سخناني عجيب گفته: "من فقط اين مسئله را شنيده ام و حتي  از مکان و نام این روستا هم اطلاع ندارم"
 
بعد از اظهارات شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و بازي كردن وي در پازل دشمن، مردم استان سيستان و بلوچستان و دهياران شهرستان خاش نسبت به این سخنان معاون رئیس جمهور واکنش نشان داده و آن را کذب و به دور از واقعیت دانسته اند.
 
* خانم ملاوردي با اظهارات نسنجيده خود آب در آسیاب دشمن می ریزد
دهيار روستاي تمندان شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص صحبت هاي شهیندخت ملاوردي معاون ريييس جمهور مبني اینکه" روستاهایی در سیستان و بلوچستان داریم که تمامی مردان آن روستا اعدام شده اند"  اظهار کرد: خانم معاون اگر چنين روستايي در استان ديده ايد به ما نشان بديد مردم و مسئولین استان هرگز چنين مكاني را كه تمام مردان آن اعدام شده باشند را سراغ ندارند و اين ادعا كذب است.
 
خان محمدكردي با بيان اينكه خانم ملاوردي كه بايد مشكلات زنان را پيگيري كنند، گفت: معاون رييس جمهور در امور زنان بايد بجاي بيان اين مسائل و حاشيه سازي بفكر حل مشكلات بانوان باشند كه امروزه اين مشكلات به معضل و آفت در جامعه تبديل شده است.

وي خاطرنشان كرد: خانم ملاوردي بدون شناخت از اين استان نبايد اظهار نظر كنند چراكه مردمان اين استان، مرزداراني غيور و مردماني با غيرت و با فرهنگي اصيل هستند.
 
كردي با بيان اينكه اين سخنان معاون رييس جمهور تيتر نخست رسانه هاي معاند شده است، اظهار كرد: مسئولین باید مراقب حرف، رفتار و شبهه اندازیهای خود باشند و آب به آسیاب دشمن نریزند، دشمن اطمینان عمومی مردم را هدف قرار داده و متأسفانه بعضی از افراد در این راستا کار انجام می دهند.
 
* خانم معاون به فكر حل مشكلات زنان در جامعه باشد كه غوغا كرده است
دهيار روستاي ترشاب شهرستان خاش نيز در اين خصوص به خبرنگار ما گفت: هرگز اينكه چنين روستايي در هيچ يك از نقاط كشور ايران اسلامي وجود داشته باشد، باور نكردني است مگر اينكه جمعيت آن روستا زير 2 نفر باشد.
 
مصطفي ياراحمدزهي افزود: از شخص معاون رييس جمهور همچين اقدامي بسيار بعيد است و تعجب برانگيزتر از همه اينكه حتي نام و مكان آن روستا را نيز نشنيده و معلوم نيست برچه اساسي همچين سخني را به زبان آورده است.
 
وي  با بيان اينكه مشكلات زنان در جامعه غوغا مي كند، تصريح كرد: خانم معاون رييس جمهور بايد بجاي پرداختن به مسائل دست چندم و توهين به مردمان شهيدپرور استان سيستان و بلوچستان بفكر حل مشكلات بانوان و اجرايي كردن موارد قانوني براي رفاه و آسايش بانوان در جامعه باشد.

ياراحمدزهي با بيان اينكه اين سخنان بسيار سخيف و زشت يك مسئول كشوري به تيتر نخست رسانه هاي خارجي و ضدانقلاب تبديل شده است، اظهار كرد: با اين سخنان مردم استان جريحه دار و ناراحت شدند و خانم ملاوردي معاون رييس جمهور بايد ضمن تكذيب اين سخنان از مردم خونگرم استان سيستان و بلوچستان عذرخواهي كند.
 
گفتني است، در اين خصوص روستائيان شهرستان خاش با امضاء بيانيه اي خواستار عذرخواهي خانم ملاوردي معاون رييس جمهور از مردم استان سيستان و بلوچستان شدند.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 428021
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *