۰

تقدیر از حضور باشکوه مردم در انتخابات/وزن سنگین اجرای انتخابات بر دوش مردم است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در فرآیند رای‌گیری نیز ترکیبی رنگارنگ از گروه‌ها و مذاهب مختلف در شعب اخذ رای حاضر بوده و وظیفه اجرای انتخابات را بر عهده دارند.
تقدیر از حضور باشکوه مردم در انتخابات/وزن سنگین اجرای انتخابات بر دوش مردم است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، علی اوسط هاشمی امشب در جمع خبرنگاران با تقدیر از حضور باشکوه مردم استان در انتخابات، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی پایه‌اش مبتنی بر رای مردم استوار است و حتی مجری انتخابات هم مردم هستند.
وی با بیان اینکه در هر حوزه اجرایی اصلی و فرعی تصمیم‌گیر نهایی مردم هستند، اظهار داشت: در هیئت‌های اجرایی از 11 عضو، دولت سه رای دارد و مردم هشت رای دارند.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ‌وزن سنگین اجرای انتخابات بر دوش مردم است، افزود: در فرآیند رای‌گیری نیز ترکیبی رنگارنگ از گروه‌ها و مذاهب مختلف در شعب اخذ رای حاضر بوده و وظیفه اجرای انتخابات را بر عهده دارند.
هاشمی با بیان اینکه در انتخابات امروز تعداد شعب اخذ رای بین 10 تا 12 درصد نسبت به انتخابات قبلی بیشتر شده بود، گفت: ‌شعب اخذ رای ویژه بانوان نیز افزایش یافته است.
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان ادامه داد: از همه عزیزان حاضر در شعب اخذ رای که زمینه را برای اجرای انتخابات فراهم کرده‌اند؛ تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 427897
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *