۰
طنين حماسه سياسي در شهر حافظان قرآن؛

خاشي هاي ولايتمدار ثابت کردند هیچگاه عرصه را رها نخواهند کرد/ ایران، توانست چشم طمع دنیا را از خود برگرداند

خاشي هاي ولايتمدار ثابت کردند هیچگاه عرصه را رها نخواهند کرد و به هیچ قیمتی از حقی که به بهای خون جوانان به دست آورده اند نخواهند گذشت.
خاشي هاي ولايتمدار ثابت کردند هیچگاه عرصه را رها نخواهند کرد/ ایران، توانست چشم طمع دنیا را از خود برگرداند
به گزارش تفتان ما، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور با حضور پر شکوه مردم و مسئولان شهرستان در خاش برگزار شد.
 
در این حماسه باشکوه و زیبا مرد و زن و پیر و جوان با سلایق متفاوت در لبیک به فرمان رهبر انقلاب و برای عزت و عظمت کشور عزیز از دقایق اولیه شروع اخذ رأی در پای صندوق های رأی حاضر شده و در خلق حماسه ای دیگر شرکت کردند.
 
علی رغم شور و هیجان انتخاباتی روزهای گذشته که در بین رقبا و هواداران آنهاحاکم بود امروز شهرستان خاش شاهد یک روز آرام بود و مردم اين شهرستان در کمال آرامش در شعب اخذ رأی حاضر شدند و به امنیت، پیشرفت و عزت و سربلندی ایران اسلامی رأی دادند و به بیگانگان ثابت کردند که اگرچه در برخی موارد مشکلاتی دارند اما سرنوشت و آینده کشور را خودشان تعیین می کنند و اجازه دخالت به هیچ بیگانه ای نخواهند داد.
 
انتخابات از نظر سیاسی یکی از شاخص های اقتدار کشور است. به عبارت دیگر، هر دولت و نظامی که پشتوانه مردمی داشته باشد، علاوه بر اقتدار داخلی، به هرحال در عرصه بین المللی نیز دارای اقتدار بالاتری است و یکی از شاخصه های آن، مشارکت مردم در انتخابات می باشد.
 
در میان شلوغی های انتخاباتی حضور جوانان با رنگی شدن انگشتانشان رخ ميكرد.
 
* اولین انتظارم از نامزد انتخابيم صداقت است
گمشادزهی این نوجوان رای اولی انتظارش را از نامزد انتخابی خودصداقت عنوان کرد و از او خواست برای وضعیت شغلی بسیاری از جوانان بیکار این استان تدابیر ویژه ای را اتخاذ کند.

وي گفت: اسفند روز تغییر سرنوشت کشور به دست نمایندگانی بود که ما با بصیرت و علم و آگاهی نسبت به توانایی او راهی مجلس می کنیم پس من رای می دهم تا در این سرنوشت زیبا سهیم باشم.
 
* با حضور در صحنه هاي سياسي مشتي محكم در دهان یاوره گویان ایران بزنيم
كرد یکی از جوانان شرکت کننده در شعب اخذ رای گفت: من معتقدم هر چه حضور جوانان در انتخابات گسترده تر باشد، بهتر می توانیم ثابت کنیم که مردم همیشه در صحنه ایران تحت هیچ شرایطی از آرمانهای خود برای اقتدار نظام اسلامی دست نخواهند کشید.

من از همه واجدین شرایط انتخاباتی می خواهم با شرکت حداکثری خود مشت محکمی بر دهان یاوره گویان ایران بزنند.
 
* ساخته شدن ایرانی آباد و توسعه یافته در گروه مشارکت همه جانبه مردم در انتخاب است
نارویی یکی ديگر از شهروندان در پای صندوق های رای به خبرنگار مستقر در یکی از شعب اخذ رای گفت: من به عنوان یکی از شهروندان این شهر از مردم می خواهم با حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده وآنها را از فکر نفوذ به ایران مایوس کنند.

وی در ادامه ساخته شدن ایرانی آباد و توسعه یافته را در گروه مشارکت همه جانبه مردم در صحنه های حساس، مانند انتخاب دانست و معتقد بود هر رای یک ایرانی ضربه ای اساسی به پیکره استکبار خواهد زد.
 
ميري یکی ديگر از شهروندان حاضر در یکی از شعب اخذ رای به خبرنگار ما گفت: با توجه به شرایط حساس کشور ما در این برهه زمانی حضور تک تک افراد واجدین شرایط در پای صندوق های رای می تواند بسیار تعیین کننده و سرنوشت ساز باشد و شرکت در این انتخابات حمایتی دوباره از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وي با تاکید بر شرکت همه افراد واجد شرایط به صورت خانوادگی در پای صندوق های رای ادامه داد: با توجه به اینکه کسانیکه بر کرسی مجلس می نشینند در ترسیم آینده این کشور بسیار مثمر ثمر هستند پس رای می دهم و از همه اقشار مردم خاش دعوت می کنم که در این انتخابات حضوری به یاد ماندنی از خود به جای گذارند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب: 427797
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *