۰
امام جمعه شهرستان خاش در حاشيه انتخابات در گفت و گو با تفتان ما؛

انتخابات نشان دهنده دموکراسی و نقش پررنگ مردم در انتخاب سرنوشت خویش است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: باید به کسانی رای دهیم که با از بطن جامعه باشند، به مردم وعده‌های بی‌اساس ندهند و نسبت به ملت وفای به عهد داشته باشند.
انتخابات نشان دهنده دموکراسی و نقش پررنگ مردم در انتخاب سرنوشت خویش است
 حجت الاسلام محمدحسين ميري در حاشيه انداختن راي خود در صندوق در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما مستقر در شعب اخذ راي شهرستان خاش، اظهار كرد: مردم ولایی ایران اسلامی مردمانی دیندار هستند که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با بصیرت و تدبیر پای صندوق های رای خواهند آمد و اینبار نیز سربلند از این آزمون خواهند بود.
 
وي افزود: امروز باید به کسانی رای دهیم که از بطن جامعه، و با درد دل مردم آشنا، فردی صادق و یکرنگ و دادن وعده های بی اساس و پوچ سرلوحه کارش نباشد. کسی بر کرسی سبز مجلس خواهد نشست که به ملت وفای به عهد داشته باشد و با وضع قوانین بتواند موجبات پیشرفت و توسعه کشور را فراهم کند.
 
حجت الاسلام ميري تصریح کرد: انتخابات آزاد در هر کشوری، نشان دهنده دموکراسی و نقش پر رنگ مردم آن جامعه در سرنوشت خودشان است و این اراده مردم، امروز 7 اسفند با حضور پرشور در شعب اخذ رای تجلی پیدا می کند.
 
وي با اشاره به اینکه دشمن چشم طمع به خاک این کشور دوخته است گفت: ما دشمنانی داریم که چشم دیدن عزت و اقتدار این کشور را ندارند و حریصانه چشم طمع به خاک این کشور دوخته اند پس دقت کنید با بصیرت و چشم باز رای دهید.
 
 حجت الاسلام ميري حضور در صحنه انتخابات را یک تکلیف شرعی دانست و افزود: انتخابات علاوه بر یک تکلیف عرفی، شرعی و عقلی  حق مردمی است که می خواهند ثابت کنند به عنوان یک ایرانی حضور دارند و برای ترسیم آینده کشور نقش ایفا می کنند و به خوبی می دانم این مردم به کسی رای خواهند داد که به دنبال منافع ملی و مصالح کشور بوده و نمایندگان خوبی برای مردم باشند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 427690
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *