۰

نظام شبکه عدالت اجتماعی ‌خدمات بهداشتی درمانی را در ‌کشور محقق کرد

بنیانگذار نظام شبکه در ایران گفت: نظام شبکه عدالت اجتماعی ‌خدمات بهداشتی درمانی را در ‌کشور محقق کرد.
نظام شبکه عدالت اجتماعی ‌خدمات بهداشتی درمانی را در ‌کشور محقق کرد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ‌حسین ملک افضلی بنیانگذار نظام شبکه در ایران طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان در دانشگاه علوم پزشکی زاهد‌ان تجلیل شد.‌
بنیانگذار نظام شبکه در ایران طی سخنانی در این مراسم تحقق عدالت اجتماعی و یکسان‌سازی خدمات را در سایه نظام شبکه دانست و گفت: با ایجاد نظام شبکه، عدالت اجتماعی و یکسان‌سازی خدمات بهداشتی درمانی در کل کشور محقق شد.
‌حسین ملک افضلی اظهار داشت: شبکه‌های بهداشت و درمان باعث شد تا اگر فردی در دورترین روستاهای کشور زندگی می‌کند با فردی که در شهر است به صورت یکسان خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کنند.
وی تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان با نقش‌آفرینی در توسعه نظام شبکه کشور، نقش مهمی داشته است.
وی به توسعه نقاط محروم کشور اشاره کرد و افزود: در زمان تاسیس اولین شبکه ‌بهداشت و درمان کشور در سراوان، با وجود آن همه محرومیت، این منطقه به موفق‌ترین نقطه ‌کشور مبدل شده بود.
‌ملک‌افضلی‌ ادامه داد: باعث خوشحالی است که سیستان و بلوچستان با آن همه مشکلاتی که در زمینه‌های مختلف داشته امروزه توانسته افرادی نخبه در عرصه پزشکی تربیت کند که این مهم همواره ادامه خواهد یافت.
وی یکی از دلایل ورود برخی بیماری‌ها به استان را هم‌مرز بودن با دو کشور پاکستان و افغانستان عنوان کرد و افزود: ‌با مدیریت صحیح توانسته‌اید بیماری‌هایی که از آن طرف مرز به استان منتقل می‌شود را به خوبی کنترل کنید و حتی به آن کشورها نیز خدمات ارائه دهید.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 427670
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *