۰
از گوشه و کنار تبليغات انتخابات شهرستان خاش؛

از توزيع لاستيك خودرو تا پخش آهنگ هاي غيرمجاز در ستاد يكي از كانديداهاي شهرستان خاش

حاشیه‌های انتخاباتی از شروع تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در شهرستان خاش دنبال می‌کنیم.
از توزيع لاستيك خودرو تا پخش آهنگ هاي غيرمجاز در ستاد يكي از كانديداهاي شهرستان خاش
به گزارش تفتان ما، مردم شهرستان خاش در آخرين لحظات فرصت نهايي تبليغات انتخابات با شور و شوق وصف ناپذیری مشغول به حمایت از کاندیدهای مدنظر خود هستند و منتظر هستند تا در 7 اسفند همگام با مردم سراسر کشور سرنوشتی زیبا برای کشور خود رقم زنند.
 
حاشیه های تبلیغات انتخاباتی در روزهای اخیر نیز که اغلب در قالب سخنان و یا رفتارهای عجیب جلوه گر شده، از نظر ناظران تا حدی طبیعی است اما همگان اعم از نامزدها و هواداران آنها باید همواره به یاد داشته باشند که مردم حتی روی کوچکترین حاشیه های تبلیغاتی و رفتارها و سخنان داوطلبان حساس هستند و این حساسیت ها را در روز رای دادن درنظر می گیرند.
 
* در این میان نامزدهای انتخاباتی به معرفی خود پرداخته و هواداران به نصب پوستر نامزد انتخاباتی خود برروی دیوار، شیشه مغازه ها و خودرها می پردازند كه در برخي از خودرو ها حتي روي شيشه جلوي خودرو نيز پوستر نصب شده كه راننده به سختي جلوي خودرو را ميبيند.

* گاهی ستادهای مردمی با حضور هواداران به قدری رونق گرفته که گاها رفت و آمد در این مسیرها به سختی میسر می شود و در روزهاي اخير براي ساعات زيادي يكي از شلوغ ترين خيابان هاي سطح شهر مسدود شده و طرفداران يكي از كانديداها راه را مسدود كردند كه با اعتراض شديد شهروندان مواجه شد.

* يكي از كانديداهاي شهرستان خاش بين راننده هاي يكي از آژانس ها لاستيك توزيع كرده و سپس بر روي شيشه هاي اين خودروها شعار نويسي كردند.
 
* برخي از كانديداها در روستاها بين مردم پول پخش كرده و براي خود راي پولي جمع كرده است.
 
* در زمان سخنراني يكي از كانديداها هواداران آن روی دیوار و سقف مغازه ها كه بعضاً ارتفاع آن بيش از 3 متر بود رفتند.

* احوالپرسی گرم همراه با لبخند دلنشین بعضی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با مردم یکی از موارد جذاب و مورد توجه بود.
 
* يكي از كانديداها خارج از حوزه ستاد انتخاباتي خود اقدام به نصب بنر كرده بود كه توسط شهروندان اين بنر جمع آوري شد.
 
* در روزهاي اخير و در ايام دهه فاطميه از بلندگوهاي برخي از ستادها صداي آهنگ غيرمجاز به گوش رسيده است.
 
*برخی از نامزدهای انتخاباتی در خاش برای معرفی خود سخنرانی در دانشگاه ها  و مساجد را آغاز کرده اند اما در این میان متاسفانه عده ای همزمان با برجسته کردن نقاط قوت خود به تخریب دیگر نامزدها پرداخته و فضای سالم انتخاب را تحت شعاع قرار داده است.
 
*برخی داوطلبان مجلس، برای آنکه به خیال خود بتوانند رای مردم حوزه های انتخابیه را بدست آورند، در روزهای اخیر سیل اتهامات را روانه رقبای خود کرده اند بدون آنکه مدرک و سندی برای اظهارات خود بیان کنند.
 
*دروغ، تخریب شایعه پراکنی در جلسات خانوادگی و شبکه های اجتماعی باعث به وجود آوردن شبهه برای حامیان کاندیدها شده است و برخی نیز از این فضای تشنج زا استفاده کرده و برای رسیدن به صندلی سبز مجلس وعده وعید هایی می دهد که خود نیز بهتر می داند که عمل کردن برخی از آنها محال است.
 
* هر چند برخی طرفداران  نامزدهای مچلس کاسه داغ تر از آش شده اند و آنها نیز به نوعی به تخریب کاندیدها می پردازند و با خیابان گردی و راه انداختن کارناوالهای انتخاباتی باعث به وجود آوردن ترافیک شده اند و این در حالی ست که اگر این افراد نیز با ارائه برنامه نامزد انتخابی خود بپردازند بهتر می توانند به ایجاد یک فضایی مملو از دوستی مثمر ثمر باشند.

تخریب نامزدهای انتخابی توسط خود و یا هوادارنشان باعث از بین رفتن اتحاد و همدلی مي شود
 امام جمعه و رييس شوراي فرهنگي شهرستان خاش در اين خصوص در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: تخریب نامزدهای انتخابی توسط خود و یا هوادارنشان باعث از بین رفتن اتحاد و همدلی شده و باعث خواهد شد زمینه سواستفاده دشمنان را در این برهه از زمان فراهم اورد.
 
حجت الاسلام محمدحسين میری افزود: مردم ما باید در نظر داشته باشند انتخاب فرد اصلح با معیارهای اسلامی را مد نظر قرار داده و باید به این نکته توجه کنند که آن فردی که قرار است به کرسی مجلس بنشیند به ولایت فقیه معتقد وبه موازین الهی پایبند باشد.
 
وي از حضور باشکوه مردم در بیست و دوم بهمن ماه به تجلی حضور سیاسی یاد کرد و گفت: حضور باشکوه مردم در راهپمایی 22 بهمن ماه فتنه و نقشه شوم دشمنان را ختثی کرد و عظمت ملت ایران بیشتر در چشم مخالفان و دشمنان دیده شد.
 
حجت الاسلام میری اظهار كرد: حضور پرشور مردم در 7 اسفند پایه های نظام را مستحکم می کند و باری دیگر به دشمنان نشان خواهد داد که فکر طمع ورزیدن به کشور و از فکر ضربه زدن به این خاک مقدس منصرف شوند.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب: 427552
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *