۰
تفتان ما منتشر کرد؛

لیست نامزدهای انتخاباتی حوزه شهرستان خاش نهایی شد/ نتايج نهايي هنوز از سوي وزارت كشور به كانديداها اعلام نشده است

اسامی کامل نامزدهای تأیید صلاحیت شده انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان خاش نهایی شد.
لیست نامزدهای انتخاباتی حوزه شهرستان خاش نهایی شد/ نتايج نهايي هنوز از سوي وزارت كشور به كانديداها اعلام نشده است
به گزارش تفتان ما، تکلیف تایید و رد صلاحیت شدن کاندیداهای مجلس دهم در شهرستان خاش مشخص شد و در فاصله ۲۰ روز به برگزاری انتخابات مجلس در هفتم اسفندماه امسال یکی از مراحل مهم اجرایی انتخابات امروز به سرانجام رسید و پرونده ثبت نام داوطلبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان خاش همزمان با سراسر کشور پایان یافت و شورای نگهبان در خصوص بیش از دوازده هزار نفری که برای انتخابات مجلس نام‌نویسی کردند، صلاحیت نهایی نامزدها را اعلام نظر کرد و اما در طول یک هفته 6 نفر از چهره های سرشناس و حتی گمنام شهرستانی آمدند تا در یک رقابت سخت برای کسب یک کرسی فعالیت کنند و اعتماد مردم منطقه را کسب كنند.

برخی چهره‌های مطرح و شاخص جریان‌های سیاسی و حتي نمايندگان سابق، برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی با رد صلاحیت مواجه شدند. از مجموع 23 داوطلب نام نویسی شده در حوزه انتخابیه شهرستان خاش برای شرکت در عرصه رقابت انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی صلاحیت هفت نفر در مراحل مختلف رسیدگی مورد تائید قرار گرفته که با کناره گیری یک نامزد در روز گذشته، شش نامزد شامل پنج مرد و یک زن در عرصه رقابتها حضور دارند.

در این میان نیز، حمید گمشادزهی با مراجعه به فرمانداری انصراف خود را اعلام کردند.

در اجرای ماده 36 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره های ذیل آن، اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه شهرستان خاش به شرح زیر اعلام شده است؛
1 – علي كرد
2 – حميدرضا شهركي
3 – محمدايوب ريگي
4 – ژاله ريگي
5 – اسحاق هاشمزهي
6 – پيرمحمد اديبي
براساس این گزارش، تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس استان ایلام از روز 29بهمن(پنجشنبه) شروع و تا 24 ساعت قبل از روز رأی گیری ادامه دارد.
 
اما باتوجه به انتشار ليست از وزارت كشور به استانداري و مصاحبه جمشيدنژاد رييس ستاد انتخابات استان با يكي از رسانه ها اما همچنان فرمانداري از انتشار ليست كانديداها امتناع مي كند و مي گويد ليست اعلام نشده است كه بايد ديد دليل اين كار چيست؟؟؟
 
به گزارش تفتان ما، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند امسال به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود و یک نفر به انتخاب مردم از حوزه انتخابیه شهرستان خاش شامل «شهر خاش، بخش های مرکزی، نوک آباد و ایرندگان، میرجاوه، کورین و نصرت آباد» به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 427308
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *