۰

برگزاری اختتامیه نخستین کنگره شهدای دانشجوی سیستان و بلوچستان

کنگره شهدای دانشجوی سیستان و بلوچستان با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مسئولان در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه دریانوردی چابهار برگزار شد.
برگزاری اختتامیه نخستین کنگره شهدای دانشجوی سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، اختتامیه نخستین کنگره شهدای دانشجوی سیستان و بلوچستان با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مسئولان در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه دریانوردی چابهار برگزار شد.
مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان و دبیر کنگره دانشجویی در این مراسم، اظهار کرد: خوشحالیم که در مسیر شهدا گام برمی‌داریم و این توفیق را بدست آوردیم که امروز یکی از پویاترین ستادهای کنگره شهدای دانشجو در سراسر کشور متعلق به استان سیستان و بلوچستان باشد.
دبیر کنگره دانشجوی سیستان و بلوچستان افزود: امروز نفس ما گره خورده به نفس خانواده‌های شهدایی است که روزی نفس آنها گره خورده بود به نفس فرزندانی که امروز به بهانه یاد و خاطره آنها دور هم جمع شده‌ایم.
علیرضا کیخا، با نام بردن از خانواده‌های شهدای حاضر در مراسم تصریح کرد: در جمع ما سه نسل شهید حضور دارد، اول شهدایی هستند که در دفاع مقدس جانفشانی کردند، دوم شهدای حوادث تروریستی که قربانی جهل و سطحی‌نگری شدند و سوم شهدای مدافع حرم که به ما فهماندند راه رسیدن به آسمان هنوز باز است و شهادت نردبان آسمان است.
کیخا عنوان کرد: اگر قرار باشد در دانشگاه، تنها یک کار فرهنگی انجام شود، آن کار، یادواره شهدا است تا نسل امروز بدانند که نسل گذشته نسلی بود که برای امروز و آینده ما از جان خود گذشتند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 427190
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *