۰

وابستگی به درآمدهای نفتی مانع استقلال اقتصادی است/عدالت سیاسی در سایه عدالت اقتصادی مفهوم پیدا می کند

کاندید حوزه مرکز هرمزگان در مجلس با اشاره به فساد اقتصادی ناشی از درآمد نفتی ادامه داد:با وابستگی به نفت و نمی توان استقلال اقتصادی داشته باشیم و با استفاده از تولیدات کشاورزی ، دامداری، منابع دریا وغیره اقتصاد را از بعد تک محصولی خارج کرد.
وابستگی به درآمدهای نفتی مانع استقلال اقتصادی است/عدالت سیاسی در سایه عدالت اقتصادی مفهوم پیدا می کند
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، محمد حسن اباذری، کاندید حوزه مرکز هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشست پاتوق فکری مطالبه گری انتخابات با اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان گفت: اخیرا در کشورهای حوزه خلیج فارس مسائل منطقه ای که پیش آمده از این رو  بر خود تکلیف دانستم که در این دوره انتخابات شرکت کنم.
 
وی با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی در جامعه افزود:عدالت سیاسی در سایه مسائل اقتصادی معنا و مفهوم پیدا می کند لذا عدالت اقتصادی باید به گونه ای باشد که  تمام مردم  با هم یکسان سازی شود و از انحصاری بودن اقتصادی باید جلوگیری شود.
 
 
اباذری ادامه داد:  یکی از وظایف مجلس نظارت بر اجرای صحیح قوانین است چنانچه اگر قوانین بخوبی تصویب شود اما در اجرا نتوانیم خوب نظارت کنیم، قوانین اصالت خود را از دست خواهد داد.
 
وی با ابراز تمایل برای فعالیت در کمیسیون امنیت تصریح کرد: مهمترین مشکلات در خصوص امنیت، کالای قاچاق و مواد مخدر است که در حوزه اقتصاد و امنیت مشکلاتی را به وجود می آورد و  دیدگاه مردم نسبت به مسئولین دچار مشکل کرده است.
 
این کاندید با اشاره به ارتباط خود با اهل تسنن ادامه داد:بازرسی های میدانی در خصوص دغدغه های مردم، مسئولان انتظامی و مرزنشینان انجام داده ام که با انجام اقدامات سازنده رشد اقتصادی را شاهد خواهیم بود.
 
اباذری با اشاره به مشکل کسر بودجه  تاکید کرد:کاهش شدید قیمت نفت توطئه کشورهای عربی بویژه عربستان است که باید مسائل اقتصادی سرشکن شود چنانچه اگر بتوانیم در بحث صادرات و کشاورزی جایگزین کنیم ،اقتصاد ما را از این وضعیت نجات می دهد.
 
وی با اشاره به  فساد اقتصادی ناشی از درآمد نفتی ادامه داد:با وابستگی به نفت و  نمی توان استقلال اقتصادی داشته باشیم و با استفاده از تولیدات کشاورزی ، دامداری، منابع دریا وغیره اقتصاد را از بعد تک محصولی خارج کرد.
 
کاندید حوزه انتخابی مرکز هرمزگان اقتصادمقاومتی را اقتصاد میانه روی دانست و گفت: دشمنان در صدد آند که با فشار اقتصادی مردم ما را گوش به فرمان خود نمایند و اقتصادمقاومتی راهکار مقابله با توطئه دشمن است.
 
وی تاکید کرد:  باید دقت بیشتری در زمینه بودجه، مسائل امنیتی، بیکاری،  کارافرینی  و مهاجرت جمعیت شود و با انتخاب افراد اصلاح مانع از تباهی شد.
 
وی با اشاره به مسئله برجام و توافق هسته ای اظهار کرد: اگر نمایندگان ما در مذاکرات از قدرت تکلم بالاتری برخوردار بودند و نسبت به نیازهای کشورهای مقابل شناخت بیشتری داشتند قطعا موفق تر بودیم و ملت در مذاکرات هزینه های کمتری پرداخت می نمود.
 
اباذری با بیان اینکه هزینه های تبلیغات خود را از طریق حقوق بازنشستگی و دفتر پلیس +10 تامین می کند، بیان کرد: به اندازه ای که می توانم خود را به مردم معرفی کنم هزینه می کنم و مخالف هزینه های غیر ضروری هستم.
 
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 427129
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *