۰

حضور حداکثری در انتخابات عنصر حفظ‌کننده انقلاب و ناکام‌کننده دشمن است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حضور حداکثری در انتخابات عنصر حفظ کننده انقلاب و ناکام کننده دشمن است.
حضور حداکثری در انتخابات عنصر حفظ‌کننده انقلاب و ناکام‌کننده دشمن است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، ‌عوضعلی فقیری در نشست صمیمی بصیرتی سران طوایف، معتمدین، ریش سفیدان و نخبگان قشر بسیج عشایری که ‌در مجتمع آموزشی شهید عالی زاهدان برگزار شد اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) بر اساس اعتقاد دینی و ایمان ‌انقلاب را به پیروزی رساند و در آن زمان هیچ دستگاه اطلاعاتی در جهان پیش‌بینی نکرده بود که انقلاب پیروز خواهد شد.
وی افزود: انقلاب اسلامی در بلوک شرق و غرب قرار نداشت تا استکبار بتواند اصول آن را دریابد و بر‌اساس آن اصول روش‌های مقابله را پیش‌بینی کند.
وی مردم را مولفه اصلی پیروزی انقلاب برشمرد و تصریح کرد: مردم با وحدت و ایمان بر‌اساس سنت الهی و ایستادگی صادقانه با وجود سرکوبی‌های صورت گرفته توسط دشمن به پیروزی رسیدند.
‌فقیری بیان داشت: سنت الهی ‌بر این اصل استوار است که در هر جا تلاش و کوششی صورت بگیرد قطعا نصرت الهی شامل حال خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب در طیف‌های متعددی قرار داشتند افزود: استکبار با وجود اقدامات زیادی که ‌علیه ایران انجام داد به دلیل خدمت صادقانه رهبری ایران و مقاومت ملت ایران نتوانست پیروز شود.
‌فقیری در بخش دیگری از سخنان خود به عناصر ماندگاری انقلاب اشاره و تصریح کرد: جوانان، ملت ایران و مسئولان باید آگاهانه، هوشیارانه، امیدوارانه و با شهامت و توکل بر خداوند و تکیه بر نقاط قوت مقابل دشمنان ایستادگی کنند.
وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری افزود: انتخابات یک نفس تازه به ملت ایران می‌دهد و در صحنه بودن مهم‌ترین شاخصه آن است.
‌فقیری حضور حداکثری در انتخابات را عنصر حفظ کننده انقلاب و ناکام‌کننده دشمن دانست و خاطر نشان کرد: شرکت در انتخابات موجب می‌شود آبرو و اعتبار ملت ایران بالا رود و در چشم دشمنان ابهت پیدا کند.
وی افزود: انتخابات برای شخص رهبری نیست بلکه برای ایران اسلامی است و حتی کسانی که رهبری را قبول ندارند باید در انتخابات شرکت کنند.
وی اضافه کرد: انتخابات باعث تقویت و ماندگاری جمهوری اسلامی و قرار گرفتن در حصار امنیت می‌شود.
‌فقیری بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح تاکید کرد و افزود: انتخابات باعث نازل شدن آرامش و سکینه در جامعه می‌شود.
وی گفت: همه سعی کنند در انتخابات شرکت و اطمینان حاصل کنند که انتخاب درست داشته‌اند حال این انتخاب ممکن است به نتیجه برسد و یا به نتیجه نرسد.
وی با اشاره به اینکه کسانی که به مسایل دین و انقلاب اهمیت نمی‌دهند به دنبال اهداف آمریکا هستند افزود: تقویت و حفظ عوامل ماندگاری نظام باعث یاس در دشمنان خواهد شد.
انتهای پیام/
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 426966
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *