۰
حماسه همدلی؛

حضور پرشور زنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به پاس کرامت بخشی + تصاوير

مشاور امور بانوان فرمانداري خاش گفت: زنان خاشي با حضور در راهپیمایی 22 بهمن کرامت بخشی نظام اسلامی به قشر بانوان را پاس می دارند.
حضور پرشور زنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به پاس کرامت بخشی + تصاوير
جميله ايرندگاني در حاشيه راهپيمايي 22 بهمن شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: زنان در طول مبارزات انقلاب يار و ياور و همراه با مردان در همه ي ميدان ها حضور داشتند و پس از انقلاب شكوهمند ايران اسلامي نيز اين حضور، ارج نهاده شده است.
وي افزود: زنان ايران اسلامي با تربیت شیرمردان غیور و حمایت معنوی آنان برای مبارزه با استکبار و طاغوت از اصلی ترین ارکان پیروزی انقلاب بوده اند و در سال های پس از آن همواره مدافع رهبری و ولایت هستند.
ايرندگاني خاطرنشان كرد: این حضور ملت ایران در گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شایسته حق شناسی است و از خداوند می خواهیم توفیق صادقانه به این مردم را عنایت کند.
وي گفت: ما امروز با مشت های گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهیم تا آمریکایی ها به خوبی بدانند هیچوقت اجازه نخواهیم داد دستان تجاوزگر خود را به میهن عزیزمان نزدیک گردانند.
مشاور امور بانوان فرمانداري خاش اظهار كرد: ما آمده ایم تا نشان دهیم اوه گویی های استکبار جهانی در اراده و عزم ما برای اهداف والای انقلاب اسلامی تاثیری نخواهد داشت و ما از اهداف خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

.

.

.

.

.

.

.
.
انتهاي پيام/
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب: 426883
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *