۰

پرواز قیمت تخم مرغ در بازار / تخم‌مرغ 5500 تومان شد

قیمت هر شانه تخم مرغ فله‌ای در روزهای اخیر افزایش محسوسی داشته، به طوری که هر شانه ۳۰ عددی در مناطق مختلف نهبندان نزدیک به 11 هزار تومان به فروش می رسد.
پرواز قیمت تخم مرغ در بازار / تخم‌مرغ 5500 تومان شد
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از نهبندان خبر،این روزها قیمت‌ها در بازار با فراز و نشیب‌هایی مواجه است و صحبت‌هایی در مورد افزایش و یا کاهش برخی اجناس شنیده می‌شود. سری به بازار زدیم تا قیمت اجناس را جویا شویم.
 
با وجود اینکه صادرات تخم مرغ در حال حاضر در کلان کشور محدود است اما قیمت این محصول روند افزایشی خود را حفظ کرده است.در فروشگاه های مواد غذایی قیمت هر شانه 30 عددی تخم مرغ 10 هزار و 500 تومان تا 11هزار تومان است.
 
گزارش میدانی خبرنگار نهبندان خبر نشان می دهد، در یکی از فروشگاه های مواد غذایی قیمت هر شانه 30 عددی تخم مرغ 11 تومان قیمت گذاری شده است. فروشنده این مغازه درباره اینکه چرا قیمت تخم مرغ افزایش یافته می‌گوید: معمولا در فصل زمستان تخم مرغ کم می شود و همین موضوع سبب بالا رفتن قیمت آن می شود.

فروشنده سوپر مارکت دیگری نیز می گوید: تخم مرغ شانه ای گران شده و ما چند روزی است که نیاورده ایم و منتظریم تا قیمت ها کاهش پیدا کند.
 
قیمت هرکیلوگرم تخم مرغ 5500 تومان
فروشگاه دیگری نیز در خیابان رجایی هر شانه تخم مرغ 30 عددی را 11 هزار می‌ فروشد.او می گوید: قیمت تخم مرغ تقریبا از یک ماه گذشته نزدیک به 900 تومان افزایش پیدا کرده است.
 
این فروشنده تصریح کرد: قیمت خرید ما 5 هزار تومان و قیمتی که ما تخم مرغ را می فروشیم 5 هزار و 500 تومان است.
 
دلیل افزایش قیمت تخم مرغ از منشا مرغداری ها است
یکی از کارشناسان اقتصادی هم در گفتگو با خبرنگار ما می گوید: دلیل افزایش قیمت تخم مرغ از منشا مرغداری ها است و این موضوع معمولا در فصل سرما رخ می دهد.وی خاطر نشان می کند: مسئولان باید نظارت بیشتری برروی فروش اقلام داشته باشند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 425277
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *