۰

برگزاری مراسم تجلیل از امام جمعه سابق زابل

مراسم تجلیل از حجت‌الاسلام محمود بیانی امام جمعه سابق زابل با حضور مسئولان روز 29 دی ماه جاری برگزار می‎شود.
برگزاری مراسم تجلیل از امام جمعه سابق زابل
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، علیرضا بارانی امروز در زابل اظهار کرد: همایش تجلیل از حجت‌الاسلام محمود بیانی امام جمعه سابق زابل روز سه‎شنبه 29 دی ماه جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی این همایش افزود: دفتر امام جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی شهر، در صدد است از بزرگان و سرمایه‎های اجتماعی سیستان تجلیل کند، تا علاوه بر قدردانی از این بزرگان، الگوهای علمی و معنوی به جامعه معرفی شوند.
وی گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت علما و اندیشمندان دینی به نوعی ترویج و تعظیم شعائر دینی است و به نشر و گسترش فرهنگ معنویت و روحانیت کمک موثری می‎کند.
دبیر اجرایی این همایش افزود: شخصیت‎های بزرگی مانند ایشان الگوهای مذهبی، اجتماعی و عملی در زندگی هستند که اگر افراد مختلف جامعه به ویژه جوانان با آنها آشنا شوند می‌توانند مسیر درست زندگی را یافته و در راه رشد و تعالی معنوی گام بردارند.
وی خاطرنشان کـرد: این همایش با حضور و سخنرانی آیت‎الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان، امامان جمعه، فـرماندار و سایرمسئولان شهرستان برگزار می‌شود.
بارانی در پایان گفت: این همایش توسط دفتر امام جمعه زابل روز سه‎شنبه 29دی ماه ساعت 9 صبح در محل مصلای المهدی(عجل‌الله) شهرستان زابل برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 424558
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *