۰

تبلیغات زودهنگام در احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی تاثیرگذار است

دبیر ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان گفت: تبلیغات زودهنگام انتخاباتی افراد در احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی تاثیرگذار است.
تبلیغات زودهنگام در احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی تاثیرگذار است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمد علی حمیدیان صبح امروز در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان چابهار اظهار داشت: مجلس در فقه سیاسی امام راحل و مقام معظم رهبری، «عصاره ملت است» و «در راس تمامی امور قرار دارد» و این جایگاه ممتاز مجلس شورای اسلامی و برگزاری انتخابات پرشور توام با مشارکت حداکثری آحاد مردم از هر طیف و جناح سیاسی همه نهادهای اجرایی، نظارتی و قضایی را به منظور حمایت و مشارکت در حماسه سیاسی و صیانت از آرای مردم مکلف می‌سازد.
وی گفت: برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات مناسب با هدف پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی از سال گذشته محقق شده و این ستادها تمامی حوزه‌های انتخاباتی استان را پوشش می‌دهند.
حمیدیان بیان داشت: هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان به عنوان یکی از اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی به مصادیق این جرائم اهتمام داشته و به طور قطع جرائمی چون تبلیغات زودهنگام انتخاباتی، استفاده از منابع سازمانی و بیت‌المال و سیاه‌نمایی فضای سیاسی و اجتماعی استان به عنوان شایع‌ترین جرائم انتخاباتی در ادوار گذشته انتخابات، در احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی تاثیرات منفی خواهد داشت.
وی در ادامه به ویژگی‌های خاص و منحصر بفرد شهرستان چابهار اشاره کرد و افزود: پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی و ارتقای ضریب امنیتی این شهرستان، به طور قطع در ارتقای شاخصه‌های امنیت اجتماعی و توسعه اجتماعی استان اثرگذار است.
دبیر ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان با تاکید بر ضرورت همگرایی میان نهادهای اجرایی، نظارتی و قضایی تصریح کرد: به طور کلی فضای سیاسی استان از آرامش مطلوبی برخوردار بوده و سازمان‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی به رصد مصادیق جرائم و تخلفات انتخاباتی می‌پردازند.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 423585
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *