۰

فتنه 88 یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌های دشمنان بود

امام جمعه زابل گفت: مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را از حوادث خطرناک و امواج سهمگین فتنه‌ها و تهاجم‌ها به سلامت عبور دادند که یکی از گردنه‌های بسیار سخت، صعب‌العبور و حوادث پیچیده، فتنه لایه‌دار 88 بود.
فتنه 88 یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌های دشمنان بود
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر کیخا پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگــداشت حمـاسـه 9 دی در مصلای‌المهدی (عج) شهرستان زابل، اظهار کرد: ملت ما یکبار دیگــر در حماسـه 9 دی پیروز شد و به دشمنان آگاه و دوستان نادان فهماند که این ملت مانند کوه ایستاده و در مسیر ولایت حرکت می‌کند.
امام جمعه زابل افزود: حماسه 9 دی آن روزی بود که ملت ایران به دشمنان اسلام ثابت کرد که این مردم بصیر و آگاه هستند و دوست را از دشمن تشخیص می‌دهند و تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی آنان را از مسیر انقلاب خارج نخواهد کــرد.
وی با بیان اینکه 9 دی در تاریخ ایران خواهد ماند همان طور که 22 بهمن در تاریخ ماندگار شد و ما باید این مسیر را ادامه دهیم، گفت: فلسفه وجودی این مراسم ورق زدن تاریخ انقلاب است تا وظیفه و تکلیفمان را بدانیم.
کیخا بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) پرچم توحید را در تمام جهـان به اهتزاز در آورد و در عصر غیبت امام زمان (ع) عُلما در مسیر تشکیل حکـومت الهی و در راستای اینکه اسلام و احکام اسلامی را در تمام شئون زندگی مردم تسریع دهند، تلاش کردند.
امام جمعه زابل ادامه داد: در عصر حاضر از مهم‌ترین برکاتی که نصیب ما و جهان اسلام شده، جمهوری اسلامی است که برکات و اثرات آن را در تمام جهان مشاهده می‌کنیم.
کیخا اضافه کرد: به برکت ولی فقیه و ولایت فقیه ما از تمامی گردنه‎های بسیار سخت عبور کرده و روز به روز قدرتمند‌تر شده‌ایم.
امام جمعه زابل با بیان اینکه مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را با اقتدار امام گونه و با توکل به خدای متعال از حوادث خطرناک و امواج سهمگین فتنه‌ها و تهاجم‌ها به سلامت عبور داد، گفت: یکی از گردنه‌های بسیار سخت، صعب‌العبور و حوادث پیچیده، فتنه لایه‌دار 88 بود که دشمن از حضور 80 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری وحشت زده شده و معادلات خود را متلاشی می‌دید به طور ویژه ورود کرد و خیلی از گزینه‌ها خود را که باید بعدها لو می‌داد در همان سال 88 به اجبار رونمایی کرد.
گفتنی است، مراسم گرامیداشت 9 دی روز چهارشنبه پیش از ظهر امروز در محل مصلای المهدی (عج) شهرستان زابل با حضور پرشور امت حزب‌الله، مردم شهید پرور، مسئولان و کارمندان ادارات و نهادهای شهرستان زابل برگزار شد.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 423310
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *