۰

درصد جرایم و تخلفات انتخاباتی در سیستان و بلوچستان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم سیستان وبلوچستان گفت: رصد جرایم و تخلفات انتخاباتی مهمترین رسالت ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان است.
درصد جرایم و تخلفات انتخاباتی در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمدعلی حمیدیان در زاهدان اظهار داشت: ستادهای استانی و شهرستانی پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در زاهدان و هفت شهرستان استان راه‌اندازی و تاکنون 15 نشست تخصصی در این زمینه برگزار شده است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم سیستان و بلوچستان افزود: در مقطع کنونی، مهمترین وظیفه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان، رصد جرایم و تخلفات محتمل و پیشگیری از بروز آن است.
حمیدیان تبلیغات زودهنگام و سوء استفاده از منابع سازمانی و بیت‌المال را از مصادیق جرایم انتخاباتی برشمرد و افزود: دستگاه قضایی با استناد به قوانین انتخاباتی با قاطعیت با مصادیق جرایم و تخلفات انتخاباتی برخورد خواهد کرد.
این مسئول افزود: کمیته تخصصی رصد جرایم و تخلفات انتخاباتی و کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی با حضور نهادها و سازمان‌های متولی راه‌اندازی و به بررسی و تحلیل فضای انتخاباتی استان می‌پردازد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم سیستان و بلوچستان بیان کرد: تشکیل شعب قضایی ویژه با تصدی قضات با تجربه با هدف پیشگیری به هنگام و برخورد قانونی، سریع و خارج از نوبت، اجرایی شده و ترویج قانون مداری از طریق تشریح مفاد قانون جرایم انتخاباتی و مجازات‌های تعیین شده محقق شده است.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 423047
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *