۰

ثبت‌نام اینترنتی هفتمین آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، صنایع‌دستی و فرش

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله به صورت اینترنتی آغاز و تا سوم دیماه ادامه دارد.
ثبت‌نام اینترنتی هفتمین آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، صنایع‌دستی و فرش
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، محمد جهانتیغی اظهار داشت: هفتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه‌ها ( صنایع دستی، فرش و نان و غله) سال 1394 در تاریخ 17 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.
محمد جهانتیغی درخصوص نحوه ثبت نام متقاضیان در بخش‌های صنعت ساختمان و تفاهم‌نامه‌های (صنایع‌دستی، فرش و نان و غله) بیان داشت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله) باید پس از ثبت نام در آزمون با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.
وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش، برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.
وی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند می‌توانند به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل برقرار کنند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 422649
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *