۰
با هدف بهبود تردد در عبور و مرور شهروندان انجام شد؛

زیرسازی و جدول‌گذاری معابر و نیز احداث بند‌های خاکی

شهردار خاش گفت:باتوجه به هشدارهای هواشناسی در راستای کاهشکاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر کار زیرسازی و جدول‌گذاری معابر و نیز احداث بند‌های خاکی و پاکسازی مسیر کانال‌های هدایت آب‌های سطحی از روز‌های قبل در دستور کار شهرداری خاش قرار گرفت.
زیرسازی و جدول‌گذاری معابر و نیز احداث بند‌های خاکی
مهدی شهنوازی در گفتگو با خبر نگار تفتان ما،بیان کرد:با هدف بهبود تردد در عبور و مرور شهروندان ساکن در مناطق حاشیه‌ای شهر خاش و نیز کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر کار زیرسازی و جدول‌گذاری معابر و نیز احداث بند‌های خاکی و پاکسازی مسیر کانال‌های هدایت آب‌های سطحی از روز‌های قبل در دستور کار شهرداری خاش قرار گرفت.

شهردارخاش تصریح کرد:  به دنبال هشدار‌های هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استان، اکیپ ستاد مدیریت بحران   تشکیل و هم اینک ماشین آلات و نیرو‌های این ارگان در حالت آماده باش به سر می‌برند.


وی عنوان کرد: بسیاری از اکیپ‌های شهرداری خاش در حال بازگشایی معابر و پاکسازی مسیر‌های سیلاب هستند .

شهنوازی گفت:متأسفانه شماری از نیرو‌های شرکت راه‌آهن زیرمجموعه قرارگاه خاتم سپاه گرفتار سیلاب ناگهانی در رودخانه مرنتاک حوزه ایرندگان خاش شده و جنازه سه نفر یافت شده و جنازه فرد همراه آن‌ها تاکنون پیدا نشده است.

وی در پایان گفت:از شهروندان انتظار می‌رود از نزدیکی در حاشیه رودخانه‌های مهران و پنج انگشت بویژه رودخانه مهران اجتناب کنند، زیرا این رودخانه از مسیر‌های بالادستی حوزه آبریز تفتان و ارتفاعات بالاتر از پلیس راه سرچشمه می‌گیرد و اگر در شهر خاش بارش نباشد و در آن نقاط بارندگی صورت گیرد، یقیناً این رودخانه طغیان کرده و خطراتی را برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.



 
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 453978
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *