۰
امام جمعه اهل تسنن مسجد امام حسن مجتبی (ع)خاش:

بصیرت انسان را پویا می کند

امام جمعه اهل تسنن مسجد امام حسن مجتبی (ع) خاش گفت:بصیرت انسان را پویا می کند.
بصیرت انسان را پویا می کند
مولوی عبدالواحد یادگاری امام جمعه اهل تسنن مسجد امام حسن مجتبی (ع) خاش با تبریک هفته بصیرت و حماسه نهم دی ماه و اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت سید رضی موسوی درگفتگو با خبر‌نگار تفتان ما ،بیان کرد: مهمترین ویژگی اهل بصیرت همان خط‌شناسی است و ما باید بر اساس خطی حرکت کنیم که خداوند متعال آن را برای ما ترسیم کرده که همانا قرآن و سنت نبوی است.

امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: ما باید اهل بصیرت و متکی به قرآن و سنت رسول گرامی اسلام باشیم تا بتوانیم بهترین راه را انتخاب کنیم.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: امروزه اساسی‌ترین راه در مقابله با جنگ نرم بصیرت دینی و ملی است بصیرت افزایی موجب شناخت خاکریز‌های دشمن می‌شود.

وی تصریح کرد: سلاح دفاعی در جبهه جنگ نرم امروزی داشتن علم و آگاهی درست است و ضمن داشتن علم و آگاهی باید در راستای وحدت کلمه گام برداریم و از وحدت غافل نشویم، زیرا ضمن داشتن بصیرت بهترین و بزرگترین موفقیت مسلمانان دوری از تفرقه می‌باشد


مولوی یادگاری اذعان کرد: انسان باید تلاش کند با شخصیت قوی سر زبان‌ها باشد و شخصیت قابل تقدیری باشیم و یکی از این موارد برای داشتن شخصیت قوی داشتن اخلاص و خالصانه بودن است، باید در زندگی خالص و  مخلصانه عمل، در ارتباط با دیگران نباید در انجام اعمال و کار‌ها ریاکارانه عمل کنند؛ بعضی افراد مانند حاج قاسم سلیمانی و شهدای اخیر هستند و کاری که بر عهده‌شان بوده مصنوعی انجام ندادند و با اخلاص و برای خدا کار انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: بصیرت به معنای آگاهی و فهم و مطالعه و درک است و این گمشده‌ای است که ما داریم و ما را از جایی هستیم و به جای دیگر هدایت می‌کند و انسان را پویا می‌کند.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 453632
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *